וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "אנחנו מאושרים, הרבה אנשים נתנו את התחת"

25.8.2014 / 7:45

קפטן נבחרת ישראל חגג את העלייה לאליפות אירופה: "לא זכור לי שעלינו לאליפות אירופה בקלות". עומרי כספי ודיאור פישר חזרו לארץ ולא ישחקו נגד בולגריה. פישר: "מקווה שאוכל לשחק בשנה הבאה". הרייטינג למשחק: 2.4 אחוז

עומרי כספי, נבחרת ישראל בכדורסל, מול הולנד. איגוד הכדורסל
חוזר ארצה. כספי/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל רשמה אמש (ראשון) ניצחון קליל 60:83 על נבחרת הולנד בקפריסין והבטיחה את המקום הראשון בבית ב' של מוקדמות אליפות אירופה מחזור אחד לסיום המשחקים. ישראל פתחה בטירוף את המשחק, עלתה ליתרון בן 26 הפרש כבר ברבע השני, ולמרות ניסיון קאמבק של היריבה במהלך הרבע השלישי, לא היה ספק לרגע כי השחקנים של ארז אדלשטיין יסיימו את העבודה כבר במחזור החמישי של המשחקים.

דיאור פישר ועומרי כספי טסו במהלך הלילה לארץ וסיימו את משחקי המוקדמות, כפי שסוכם מראש בין הצדדים שיעשו אם הנבחרת תבטיח את העפלתה לפני המשחק נגד בולגריה. כספי, שקלע 22 נקודות במשחק והיה המצטיין, ישהה לצד משפחתו שיושבת שבעה על סבו, ואילו פישר ימריא לביתו שבלאס וגאס כדי לארגן את חפציו לקראת העונה הארוכה שמחכה לו בקאזאן הרוסי. פישר קיבל מחמאות מהמאמן ארז אדלשטיין והשחקנים על הגישה שלו למשחק במהלך כל הטורניר, והמאמן הלאומי אף הבעיה תקווה כי ישחק עם הנבחרת באליפות אירופה בשנה הבאה. מי שיתפסו את מקומם בסגל הם ג'ייק כהן ואפיק ניסים.

* שידור המשחק מול הולנד הביא רייטינג ממוצע של 2.4 אחוז ו-53 אלף צופים. הרייטינג הממוצע לחמשת המשחקים ששודרו עד כה בערוץ הראשון עם 3.5 אחוז.

: שחקן נבחרת ישראל דיאור פישר. איגוד הכדורסל
מקווה להגיע גם בקיץ הבא. פישר/איגוד הכדורסל

"זה היה ניצחון חשוב מאוד, יותר מהכל אני גאה בנבחרת הזאת, גאה בצוות המאמנים", אמר פישר לאחר המשחק, "ארז עשה עבודה נהדרת בהדרכה שלנו במהלך הקמפיין הזה, שדרך אגב לא נגמר, יש עוד משחק אחד. אני מרגיש מבורך להיות חלק מתוכנית נהדרת, אני קצת עצוב בגלל שזה המשחק האחרון שלי, אבל זה מה שיש. אני לא יודע מה יוליד העתיד, אבל אני מקווה שאוכל לשחק בשנה הבאה".

כל אנשי הנבחרת והשחקנים היו מאושרים מהעלייה המוקדמת, שהגיעה לא מעט בזכות הניצחון הגדול במונטנגרו ביום רביעי האחרון, "לא זכור לי שעלינו לאליפות אירופה בקלות, תמיד זה לקח הרבה יותר מאמץ", אמר הקפטן יותם הלפרין שקלע 12 נקודות והוסיף 3 אסיסטים ו-3 חטיפות.

"זה לא שהפעם לא השקענו מאמץ אבל הלך תמיד יותר קשה, מהזדמנויות שניות עד בלאגנים אחרים. אנחנו מאושרים, עבדנו קשה מאוד בשביל זה, הרבה אנשים נתנו את התחת, מהשחקנים דרך ההנהלה וציינו מספיק את עמדת המאמנים. מגיע לארז שאפו ענק, אם אנשים היו יודעים מה הוא עשה פה מעבר לכדורסל היו מעריכים אותו הרבה יותר. אנחנו נבוא כמו שחקני כדורסל מקצוענים ליום רביעי, נשחק את המשחק האחרון וננסה לנצח, בתקווה לאליפות אירופה טובה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל
"מגיע לארז שאפו ענק"/איגוד הכדורסל

ישראל תחזור כבר הערב להתאמן בניקוסיה לקראת המשחק נגד בולגריה שייערך ביום רביעי בלרנקה ויהיה לפרוטוקול בלבד.

בצד המפסיד נרשמה אכזבה גדולה, כשההולנדים יודעים שגם אם ינצחו את מונטנגרו ויסיימו במקום השני בבית, ייתכן שבשל התבוסה הקשה לישראל ימצאו את עצמם מחוץ לאליפות אירופה, "לא היינו מוכנים למשחק", אמר המאמן טון ואן הלפטרן, "היו לנו 10 איבודי כדור ברבע הראשון ועד שהתחלנו לשחק המשחק היה גמור. ניצחנו שני משחקים בחוץ, ואלו היו הפתעות גדולות, אבל היום זה לא היה היום שלנו. זה יכול לקרות, יש לנו עוד סיכוי בבית ביום רביעי, ואני מקווה שנוכל לעשות את העבודה ולעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully