וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין מסביר את ההצלחה: "היה חשוב לנטרל את האגו"

נבחרת ישראל שוב הרשימה בדרך ליורובאסקט, אדלשטיין מחמיא לשחקנים: "החבר'ה כל כך רצו להצליח, הם התאמנו למופת"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל
"מאז שמוניתי למאמן הנבחרת ישבתי עם כולם, רציתי ללמוד את הבעיות שהיו בנבחרת". אדלשטיין/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל בכדורסל העפילה היום (ראשון) לאליפות אירופה בפעם ה-12 ברציפות, אחרי ניצחון 60:83 על הולנד. הנבחרת של ארז אדלשטיין השלימה את המשימה בצורה מרשימה, עם עוד תצוגה התקפית מהנה, כשהבחורים בכחול לבן משחקים כדורסל התקפי שובה עין ושולטים במשחק כבר מהרבע הראשון. אחרי שורה של קמפיינים די מאכזבים, חובבי הכדורסל הישראלי ואוהדי הנבחרת יכולים להיות שוב אופטימיים, עם הרבה אמונה לקראת ההמשך.

שחקן נבחרת ישראל גל מקל. איגוד הכדורסל
קמפיין מרשים, מתי כבר מתחיל הטורניר? מקל/איגוד הכדורסל

אדלשטיין אמר בסיום: "הקמפיין הזה היה מאוד מוזר, מאוד משונה. לא בבית, עם המון פציעות. ניסינו לחבר את החבר'ה, ניסינו לתמצת את החומר לתקופת זמן קצרה והצלחנו. החבר'ה כל כך רצו להצליח, הם התאמנו למופת. היו פה דברים לא קלים".

אדלשטיין ניסה להסביר את סוד ההצלחה: "רצינו לשחק כדורסל של חמישה אנשים. למדתי את הנבחרת טוב. מאז שמוניתי למאמן הנבחרת ישבתי עם כולם, רציתי ללמוד את הבעיות שהיו בנבחרת. הדבר שהיה הכי חשוב לי זה לנטרל את האגו, שאר הדברים שיהיו על הגב שלי. אני חושב שזה חלחל והקרין לשחקנים".

לשאלה איך הצליח לנטרל את האגו, אמר אדלשטיין: "מסבירים לשחקנים שכדורסל זה משחק קבוצתי ואם הם יחלקו את המשחק, כולם יגעו בכדור ואני שמח שזה הצליח".

על המשחק הבא מול בולגריה: "נעשה כמה שינויים ברוסטר, אנחנו רוצים לתרגל עוד כמה דברים וזו ההזדמנות לעשות את זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עומרי כספי, נבחרת ישראל בכדורסל, מול הולנד. איגוד הכדורסל
"נבחרת הגיעה לסוג של בשלות". כספי/איגוד הכדורסל

עומרי כספי, שהציג יכולת מצוינת בקמפיין, סיכם: "היה קמפיין נהדר. עם כל מה שעברנו תוך כדי הקמפיין ולשחק בקפריסין, אני חושב ששיחקנו כדורסל נהדר ומחכים כבר לאליפות אירופה". כספי ניתח מקצועית את הקמפיין: "אהבתי מאוד את הדרך ששיחקנו הגנית והתקפית. להוציא המשחק הראשון מול מונטנגרו, אני חושב שהצגנו יכולת טובה מאוד. היום אנחנו נבחרת שונה לגמרי מהמשחק הראשון, ראינו את השיפור ונרצה להמשיך להתקדם".

"אנחנו מענישים כל קבוצה עם משחק ריצה. אם סאן אנטוניו רצה ב-NBA אין סיבה שישראל לא תרוץ באירופה". על גל מקל: "הוא עשה שדרוג אדיר ונתן קמפיין מדהים".

כספי התייחס לשינוי בין הקמפיין השנה לאליפות אירופה הקודמת: "אני חושב שהשיטה שלנו, הדרך שבה שיחקנו, הבגרות של השחקנים מאוד עזרה. הנבחרת הגיעה לסוג של בשלות על המגרש ומחוץ למגרש. ארז הכריח אותנו לשחק בצורה הזו שהכדור זז וככה מנצחים".

על המשך דרכו ב-NBA אמר כספי: "אני טס לסקרמנטו. צריך לעבור בדיקות רפואיות ואחרי זה אחתום רשמית על החוזה".

: שחקן נבחרת ישראל דיאור פישר. איגוד הכדורסל
"מגיע לו כל הכבוד". פישר/איגוד הכדורסל

ליאור אליהו, שעלה מהספסל במהלך הקמפיין, סירב להביע אכזבה ממעמדו תחת אדלשטיין: "לפעמים אתה צריך להתאים את עצמך לסיטואציה. ארז החליט, שמתי את האגו בצד למרות שיכולתי לדבר איתו. החלטתי שאני עולה מהספסל ונתתי הכל. אולי זה ההבדל בנבחרת הפעם. בעקבות כל הנסיעות היינו המון ביחד. עשינו הכל ביחד במשך חודש ולא רבנו אפילו פעם אחת".

שחקן נבחרת אסטוניה יאנאר טאלטס. Vladimir Rys, GettyImages
אסטוניה גם כבר שם. יאנר טאלטס/GettyImages, Vladimir Rys

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully