וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "רונאלדו כשיר לגמרי, לא אומר מי יפתח בשער"

ריאל מדריד תפתח את הליגה מול קורדובה (ב', 21:00, ספ' 5). די מריה לא בסגל, קיילור נבאס יפתח בשער? ראיו וייקאנו - אתלטיקו מדריד (ב', 23:00, ספורט 5+ לייב)

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד מתווכח עם טיאגו אתלטיקו מדריד. רויטרס
פותחים עונה חדשה. טיאגו ורונאלדו/רויטרס

מחזור הפתיחה בליגה הספרדית שהחל בשבת ונמשך בראשון, יינעל ביום שני עם משחקיהן של ריאל ואתלטיקו מדריד ששיחקו ביניהן בסופרקופה ביום שישי. האלופה תתארח אצל ראיו וייקאנו, כנראה ללא דייגו סימאונה לדרבי מקומי קטן. אלופת אירופה תארח למשחק קל על הנייר את קורדובה העולה החדשה.

קיילור נבאס מוצג במדי ריאל מדריד. AP
יערוך בכורה בשער של ריאל? קיילור נבאס/AP

ריאל מדריד - קורדובה (21:00, ספורט 5)

שלושה ימים בלבד אחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד בסופרקופה המסורתי, ריאל מדריד פותחת עונה בליגה עם משחק ביתי קל על הנייר מול העולה החדשה. אנחל די מריה, הקשר הארגנטינאי שעומד לעבור למנצ'סטר יונייטד לא נכלל בסגל למפגש הזה. לעומתו, כריסטיאנו רונאלדו ששיחק מחצית מול אתלטיקו בשל פציעה קלה, צפוי לפתוח. לגבי עמדת השוער, אנצ'לוטי מסרב להבהיר מי יפתח בין הקורות - איקר קסיאס ששיחק עד עכשיו בסופרקופה או קיילור נבאס שוער הרכש הקוסטה ריקני. קורדובה, שהעפילה ברגע האחרון לליגה הבכירה תנסה לחולל סנסציה.

קרלו אנצ'לוטי התייחס לכשירות של רונאלדו לקראת המשחק ואמר: "הוא התאמן בימים האחרונים והוא כשיר. אין לו בעיה". המאמן גם הבהיר שסמי חדירה יישאר, למרות הדיבורים על עזיבה: "העניין עם חדירה נפטר. הוא נשאר כאן ואנחנו שמחים על זה". על השאלה מי יעמוד בשער, המאמן סירב לתת תשובה ברורה: "אני לא אומר מי יעמוד בשער וזהו, חכו למשחק ותראו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
ממתין לעונש ההשעייה שלו. סימאונה/GettyImages

ראיו וייקאנו - אתלטיקו מדריד (23:00, ספורט 5+ לייב)

כשהיא שיכורת ניצחון ועדיין חוגגת את הזכייה בסופרקופה והניצחון על ריאל מדריד בשישי, אתלטיקו האלופה פותחת עונה עם דרבי חוץ קטן מול ראיו. דייגו סימאונה, המאמן הארגנטינאי שהורחק מהמשחק ביום שישי מול ריאל ועדיין ממתין לעונשו, צפוי לקבל עונש הרחקה ממושך וככלהנראה לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק הזה. בעונה שעברה לאתלטיקו הלך מצוין מול ראיו והיא כבשה מולה תשעה שערים בשני מפגשים, כולל 2:4 משכנע בחוץ בינואר. לרשות סימאונה יעמוד סגל כמעט מלא להוציא את ראול גרסיה המושעה ואת ארדה טוראן שעדיין סוחב פציעה בשריר הירך וייעדר.

"מצפה לנו משחק מאוד קשה, אבל אנחנו תחרותיים ונבוא כרגיל להילחם במשך 90 דקות", אמר סימאונה לקראת המשחק. על העונה שמצפה לקבוצתו, אמר: "יהיה לנו קשה מאוד העונה, יש קבוצות מאוד חזקות. ברצלונה, גם בעונה רעה שלהם אשתקד כמעט זכתה בתואר, כך שאנחנו יודעים שמצפה לנו משימה לא פשוטה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully