וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תמוז ודמארי כבשו, צמד לקולאוטי בבכורה

צפו: תמוז העלה את פטרולול לפסגה הרומנית, דמארי הבקיע בפנדל ב-2:2 של אוסטריה וינה בדרבי, קולאוטי כיכב ב-2:5 של א.א.ק

שחקן אוסטריה וינה עומר דמארי. Christian Hofer, מערכת וואלה! NEWS
עדיין ללא ניצחון. עומר דמארי/מערכת וואלה! NEWS, Christian Hofer

עומר דמארי כבש הערב (ראשון) את שערו השני בליגה האוסטרית, ועשה זאת בדרבי הגדול של וינה. חלוץ הרכש מהפועל תל אביב הבקיע מהנקודה הלבנה בדקה ה-63 אחרי נגיעת יד ברחבה והעלה את אוסטריה וינה ליתרון שני על ראפיד, אך זו איזנה ל-2:2 משער של שטפן שוואב בדקה ה-85. קבוצתו של דמארי נותרה לפיכך ללא ניצחון, כשבמאזנה חמש נקודות בעקבות חמש תוצאות תיקו והפסד אחד בשישה מחזורים. אלכסנדר גורגון כבש את הראשון של אוסטריה כבר אחרי 17 שניות, בעוד רוברט בריץ' ענה בדקה ה-35.

* רוברטו קולאוטי חגג בכורה נפלאה במדי א.א.ק לרנקה, כשהבקיע צמד בניצחון החוץ המרשים 2:5 על אפולון לימסול. החלוץ בן ה-32 סחט הצלה כפולה משוער היריבה בדקה ה-17, אבל בדקה ה-38 כבר מצא את הרשת בעצמו עם בעיטה חדה מתוך הרחבה והשני של א.א.ק. אפולון חזרה ל-2:2, אלא שקולאוטי הקפיץ פנימה את ה-2:3 בדקה ה-59 והקטלאני ז'ואן תומאס השלים עם צמד משלו.

צפו בתקציר ניצחונה של א.א.ק ובצמד של קולאוטי

* טוטו תמוז הלוהט הבקיע הערב את שערו החמישי בליגה והשמיני בסך הכול העונה, כשמצא את הרשת בדקה ה-82 בניצחון החוץ של פטרולול 0:2 על אוניברסיטטאה קראיובה. חואן אלבין כבש את הראשון של פטרולולבדקה ה-68, ו-14 דקות לאחר מכן תמוז קיבל כדור וגלגל פנימה בקור רוח מול השוער. פטרולול עלתה למקום הראשון בליגה הרומנית, עם 13 נקודות אחרי חמישה מחזורים. תמוז (90 דקות) ניצב במקום השני בטבלת המבקיעים, כשרק קלאודיו קשרו מסטיאווה מקדים אותו, בעיקר בזכות השישייה שכבש בשבוע שעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בשער של טוטו תמוז

* עידן ויצמן שיחק 90 דקות ושוב סייע לסימורג לשמור על שער נקי, כשקבוצתו ניצחה 0:2 את חזאר לנקראן ונותרה עם מאזן מושלם בליגה האזרית אחרי שני מחזורים. דרגאן צ'ראן, אקס מכבי נתניה והפועל חיפה, כבש אחד והורחק.

* קלאב ברוז', ללא ליאור רפאלוב שנותר מחוץ לסגל, נחלה הפסד ראשון העונה בליגה הבלגית, כשאיבדה יתרון ונוצחה 3:1 במגרשה של מכלן.

* פאוק סלוניקי, ללא אייל גולסה הפצוע, פתחה את העונה ביוון עם 1:1 ביתי מאכזב מול קאלוני. הסנגלי הוותיק הנרי קמארה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-63, אבל פקונדו פריירה הארגנטינאי איזן עבור פאוק בדקה ה-74, לפני שהורחק שלוש דקות לסיום.

* דן מורי ישב על הספסל ולא שותף בהפסדה של ויטסה 2:1 בחוץ לזוולה. הבלם הישראלי נכלל לראשונה העונה בסגל, קבוצתו רק עם נקודה אחרי שלושה מחזורים.

* אבי ריקן לא נכלל בסגל של ציריך, שהביסה 0:7 את שונבוהל במסגרת הגביע השוויצרי.

* סלאמינה, ללא השוער רם שטראוס, הפסידה בבית 2:0 לא.א.ל לימסול במחזור הפתיחה בקפריסין.

(עדכון ראשון: 18:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully