וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורובאסקט: רוסיה ניצלה בשיניים מהדחה

מוזגוב ופונקראשוב הובילו את רוסיה ל-68:72 על איטליה ושמרו על סיכוי להעפלה. בבית הישראלי: מונטנגרו ניצחה בבולגריה

שחקן נבחרת רוסיה טימופיי מוזגוב. GettyImages
רוסיה ניצלה בעור שיניה. טימופיי מוזגוב/GettyImages

מלבד משחקה של נבחרת ישראל מול הולנד, נערכו הערב (ראשון) לא פחות מ-11 משחקים נוספים במוקדמות היורובאסקט, חלקם מכריעים ביותר באשר לרשימת העולות הסופית לטורניר.

במוקד משחקי הערב עמד המשחק בין איטליה לרוסיה, שהסתיים ב-68:72 דחוק לרוסים, שהשאיר אותם בחיים והציל אותם מהדחה. לפני פתיחת המשחק רומניה ניצחה בשבדיה 86:88 עם סל על הבאזר, ורוסיה ידעה שרק ניצחון יגרום לה לשרוד. איטליה הוליכה במשך שלושה רבעים, עד שאנטון פונקראשוב (22 נקודות, 8 אסיסטים) וטימופיי מוזגוב (20 נקודות, 7 ריבאונדים) לקחו אחריות וביצעו מהפך. שתי דקות לסיום זובקוב ומוזגוב העלו את רוסיה ליתרון 66:70, ממנו איטליה לא חזרה. אלסנדרו ג'נטילה בלט עם 22 נקודות באיטליה.

עוד קודם לכן גרמניה עשתה צעד חשוב בדרך להבטיח מקום בטורניר, אחרי שהביסה את אוסטריה 69:88. הפסד עלול היה לסבך את גרמניה בבית ג' הצמוד, אך הניצחון ייצור ככל הנראה ראש חץ בשלושת המקומות הראשונים בבית, כשגרמניה תהיה בעמדת זינוק טובה עם משחק נוסף מו לוקסמבורג החלשה, בזכות ניצחון כפול על אוסטריה.

דניס שרודר שוב הוביל את גרמניה עם 24 נקודות, והיה האחראי המרכזי לבריחה שלהם ברבע האחרון, שכלל ריצת 0:13 בדקות הסיום. מקס קלבר הצעיר הוסיף 15 נקודות וגם רובין בנצינג רשם תרומה סולידית עם 14. האוסטרים המפתיעים, שעדיין לא איבדו תקווה ויילחמו ככל הנראה עם פולין על הכרטיס הנוסף, קיבלו 17 מראשיד מהלבאשיץ'.

ננו גינזבורג מאמן נימבורק. מגד גוזני
גם הוא הבטיח מקום באליפות. ננו גינזבורג/מגד גוזני

בבית המקביל לישראל מונטנגרו ניצחה את בולגריה 73:84 בחוץ, בניצחון שהבטיח כי העולה הנוספת מבית ב' לצד ישראל תיקבע רק במחזור הסיום בקרב ראש בראש בין הולנד למונטנגרו. החבורה של לוקה פאביצ'ביץ' קיבלה את טיילור רוצ'סטי ביום טוב (17 נקודות) ונהנתה מתרומה של סיאד שחוביץ' (15 נקודות) ו-ולאדימיר גולובוביץ' (15 נקודות, 10 ריבאונדים) בדרך לניצחון. וזנקוב הצעיר סיים שוב כקלע הבולט של בולגריה עם 17.

ננו גינזבורג ונבחרת צ'כיה עשו גם הם צעד גדול בדרך לאליפות אירופה, אחרי ניצחון 61:75 על פורטוגל. הונגריה ופורטוגל עדיין מתמודדות על הכרטיס לאליפות, אך רק תרחיש דמיוני ימנע מצ'כיה את הכרטיס הראשון. תומאש סטוראנסקי קלע 18 נקודות, הוריד 7 ריבאנודים ומסר 5 אסיסטים למנצחת.

בלגיה הבטיחה את מקומה באליפות לאחר שהביסה את בלארוס 73:99. גם לטביה באליפות אירופה. הלטבים הביסו את סלובקיה 65:89 עם 13 של קריסטאפס יאניצ'נוקס ויאניס בלומס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ליאור אליהו שחקן נבחרת ישראל (שמאל) מול יאניס בלומס שחקן נבחרת לטביה. Christof Koepsel, GettyImages
גם הוא באליפות אירופה. בלומס/GettyImages, Christof Koepsel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully