וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלאדבך ושטוטגרט נפרדו ב-1:1 דרמטי

כריסטוף קראמר השווה בתוספת הזמן ומחק יתרון של אלכסנדרו מקסים (51). גם פדרבורן ספגה בתוספת הזמן ב-2:2 מול מיינץ

כריסטוף קראמר שחקן מנשנגלאדבך. GettyImages
התאושש מהזעזוע מוח במונדיאל והציל נקודה לגלאדבך. כריסטוף קרמר/GettyImages

אחרי הניצחון של באיירן מינכן בשישי וההפסד המפתיע אתמול של בורוסיה דורטמונד, מחזור הפתיחה של הבונדסליגה נמשך הערב עם שני משחקים שהסתיימו ללא הכרעה וסיפקו דרמטות ושערים בתוספת הזמן. בורוסיה מנשנגלאדבך כבשה בתוספת הזמן ב-1:1 הביתי מול שטוטגרט. פדרבורן העולה החדשה פתחה את העונה ההיסטורית שלה בבונדסליגה עם 2:2 ביתי מול מיינץ כשהאורחים משווים עמוק בתוספת הזמן.

אתמול: לברקוזן כבשה שער אחרי 7 שניות וניצחה בדורטמונד

כריסטוף קראמר שחקן מנשנגלאדבך. GettyImages
עשה צדק בדקה ה-90. כריסטוף קראמר כובש/GettyImages

בורוסיה מנשנגלאדבך - שטוטגרט 1:1

בעונה שעברה שטוטגרט נחלצה בעור שינייה מירידה לליגה השנייה והסתבכה בתחתית בעיקר בעקבות מאזן חוץ עגום ושלושה ניצחונות בלבד מחוץ למגרשה במשך עונה שלמה. השוואבים היו קרובים להשיג הערב ניצחון חוץ מפתיע כבר במחזור הפתיחה, אבל ספגו בתוספת הזמן והסתפקו בנקודה. המארחים תקפו ויזמו אבל נעקצו בדקה ה-51. כריסטיאן גנטנר הקפיץ כדור לרחבה, אלכסנדרו מקסים הרומני שבר את קו הנבדל והמשיך מהאוויר לפינה הרחוקה. היתרון של האורחים החזיק כאמור עד לתוספת הזמן והשער של כריסטוף קראמר המחליף. קשר נבחרת גרמניה קיבל כדור מאלברו דומינגס מצד שמאל ובעט מתוך הרחבה פנימה. עוד תיקו דרמטי במחזור הפתיחה של הבונדסליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אליאס קאצ'ונגה שחקן פדרבורן. GettyImages
כבש את שער הבכורה של פדרבורן בבונדסליגה. קאצ'ונגה/GettyImages

פדרבורן - מיינץ 2:2

פדרבורן עשתה היסטוריה בקיץ כשעלתה לבונדסליגה וכבר במשחק הבכורה שלו בליגה הבכירה הייתה קרובה להשיג ניצחון מפתיע, אך הייתה שותפה לדרמה גדולה. דווקא האורחים פתחו את המשחק הזה טוב יותר ועלו ליתרון ראשון מרגלי שינג'י אוקאזקי. החלוץ היפני השתלט על כדור שנהדף מבעיטה חופשית, והקדים את ההגנה כדי לכבוש מקרוב. היתרון הזה החזיק מעמד ארבע דקות בלבד עד שאליאס קאצ'ונגה השווה עם בעיטה מדויקת וחזקה מקצה הרחבה לפינה. בדקה ה-87 המארחים השלימו מהפך. אובה הונמאייר הגיע ראשון לכדור שהוגבה לרחבה ונגח לפינה הימנית ופנימה. 15 אלף אוהדי פדרבורן כבר חגגו ניצחון, אבל עמוק בתוספת הזמן מיינץ קיבלה פנדל וקו ג'ה צ'אול הדרום קוריאני דייק מהנקודה הלבנה וקבע חלוקת נקודות בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully