וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: צ'יזם, ווילסון ודייקס נחתו בישראל

הזרים של ברק פלג נחתו לקראת פתיחת האימונים ביום שלישי. בקבוצה מחכים לאישור סופי על העברתו של רפי מנקו מירושלים

שחקני הפועל גליל עליון ווין צ'יזם, קינדל דייקס, ג'רמייה ווילסון. באדיבות הפועל גלבוע גליל עליון, מערכת וואלה! NEWS
העונה יוצאת לדרך. שחקני גלבוע/גליל/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות הפועל גלבוע גליל עליון

בעוד המצב הבטחוני מקשה על לא מעט קבוצות לסיים את בניית הסגל לקראת העונה הקרובה, אחת הקבוצות שכן עשתה זאת היא הפועל גלבוע/גליל. הקבוצה של ברק פלג, שעבר העונה לראשונה לעמדת המאמן הראשי אחרי שלוש עונות כעוזר מאמן, קיבלה היום (ראשון) בשדה התעופה בן גוריון את הזרים ווין צ'יזם, ג'רמייה ווילסון וקינדל דייקס. מחר ינחת בארץ הזר הרביעי של הקבוצה, אלכס יאנג, ולקראת סוף החודש ינחת גם המתאזרח דיין דילייגרו. הקבוצה תחל את אימוניה ביום שלישי, וביום רביעי תערוך אימון רשמי לקהל ולתקשורת.

"אנחנו מאוד שמחים ששלושה שחקנים איכותיים נחתו היום בארץ למרות המצב הבטחוני הרגיש והצטרפו למשפחת גלבוע/גליל", אמר היו"ר ירון אוחיון היום, "יש התרגשות של התחלה חדשה ואני מאמין שנזכה לעונה מרגשת וטובה".

הסגל הישראלי של גלבוע סגור כעיקרון כשהסוגיה היחידה שנשארה פתוחה היא העברתו של רפי מנקו בצורה רשמית. השחקן אמור להיות מושאל לקבוצה מהפועל ירושלים אחרי שיחתום על חוזה חדש בבירה, אך בינתיים החוזה טרם נחתם, ומנקו אף ערך בסוף השבוע האחרון את הבדיקות הרפואיות בירושלים. מי שכבר עבר לגלבוע הוא הגארד עודד ברנדווין שמצטרף לנמרוד טישמן וחואקין שוכמן לקראת העונה הבאה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט לפני שבועיים, הקבוצה מגן נר תפתח את העונה הקרובה ללא המנהל עמית גל, שסיים את דרכו במועדון בסוף השבוע שעבר. גל, ששימש בתפקיד באופן רצוף מאז שנת 2004, ולפני כן בין השנים 1986 ל-2001, לא הסתדר עם מספר גורמים בכירים במערכת ובשיחה עם הבעלים חיים אוחיון הוחלט על עזיבתו.

שחקני הפועל ירושלים רונלד דופרי, רפי מנקו חוגגים. מגד גוזני
מחכים לאישור הסופי. מנקו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully