וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פלקאו סידר למונאקו ניצחון בכורה

הקולומביאני פתח לראשונה וקבע 0:1 על נאנט ושכטר (28 דקות). ליון הפסידה 1:0 בבית ללאנס, 0:0 לסנט אטיין מול ראן

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. רויטרס
אפשר להסדיר נשימה. רדאמל פלקאו לאחר השער/רויטרס

המחזור השלישי בצרפת ננעל הערב (ראשון) עם ניצחון הבכורה של מונאקו, שגברה 0:1 בחוץ על נאנט של איתי שכטר (נכנס בדקה ה-62). ליון הפסידה בביתה 1:0 לעולה החדשה לאנס, סנט אטיין כבר לא מושלמת אחרי 0:0 ביתי מול ראן.

נאנט - מונאקו 1:0

סגנית האלופה הורידה מעט מהלחץ בזכות ניצחון בכורה ולמעשה נקודות ראשונות העונה. אחרי ההפסד הביתי ללוריין והתבוסה בבורדו, לאונרדו ז'ארדים ביצע שוב שינויים בהגנה וגם הציב את רדאמל פלקאו בהרכב, לראשונה מאז הפציעה הקשה בינואר. החלוץ הקולומביאני החזיר בגדול בדקה ה-45, כשנגח תוך כדי זינוק אל הרשת אחרי הגבהה מצוינת מצד שמאל של המגן לייבין קורזאבה. השער הזה הגיע בסיומה של מחצית בה נאנט אמורה הייתה להוביל, אבל השוער דניאל סובאשיץ' תיקן את הטעות כשעצר את הפנדל לו גרם ומנע מסרז' גאקפה לכבוש בדקה ה-23. איתי שכטר שיחק 28 דקות כמחליף, אך לא הצליח לעזור לנאנט שנחלה הפסד בכורה, כשהכי קרוב לשוויון היה הדני קיאן האנסן שנעצר במשקוף.

ליון - לאנס 1:0

הפסד שלישי תוך שמונה ימים לליון, שנוצחה בשבת שעברה על ידי טולוז, ביום חמישי הפסידה בבית לאסטרה ג'ורג'ו הרומנית בפלייאוף הליגה האירופית וכעת העניקה לעולה החדשה ניצחון ראשון העונה. לאנס לא ניצחה בסטאד דה ז'רלאן בליגה מאז 1997 (אם כי הדיחה שם את ליון מהגביע בעונה שעברה) והפעם עשתה זאת בזכות שער ניצחון של לאלאינה נומנז'אנהארי, הקשר השמאלי ממדגסקר, שמצא את הרשת כבר בדקה ה-11 אחרי בישול של יוהאן טוזגאר.

סנט אטיין - ראן 0:0

הירוקים איבדו את המאזן המושלם והשאירו את בורדו בודדה בפסגה עם תשע נקודות. מבלוט ארדינג הטורקי, שכבש שלושה שערים בשני מחזורי הפתיחה, יכול היה לשפר את מאזנו ולסדר לקבוצתו ניצחון נוסף לאחר שסחט פנדל מפוקפק, אך בנואה קוסטיל עצר בדקה ה-41 את החלוץ ששיתף עמו פעולה בראן בתחילת העונה שעברה ושמר על רשת נקייה כדי להעניק לקבוצתו נקודה רביעית. היה זה פנדל שלישי שנעצר לארדינג בחמשת ניסיונות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully