וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנוער: מקום 5 לדולגופיאט בתרגיל הקפיצות

המתעמל הצעיר סיכם: "הרגשתי בהחלט טוב עם היכולת שלי". הגולש יואב עומר סיים במקום החמישי הכללי, דריהן שישית

ארטיום דולגופיאט מתעמל מכשירים ישראלי. הוועד האולימפי בישראל,
דולגופיאט/הוועד האולימפי בישראל

המתעמל ארטיום דולגופיאט דורג היום במקום ה-5 בגמר תרגיל הקפיצות במשחקים האולימפיים לנוער בננג'ינג עם תוצאה של 13.974 נקודות. בקפיצה הראשונה השיג ציון של 14.083, בתרגיל הקרב רב ממנו העפיל דולגופיאט לגמר השיג ציון גבוה יותר 14.550 נקודות. בסיום התחרות הביע דולגופיאט שביעות רצון מיכולתו, ואמר: "הרגשתי היום בהחלט טוב עם היכולת שלי". בתחרות הקפיצות ניצח המתעמל הבריטי רג'יני מוראן ג'יארני עם 14.695 נקודות.

הגולש יואב עומר סיים את תחרויות השייט במשחקים האולימפיים לנוער בננג'ינג במקום ה-5. היום (ראשון), אחרי שלושה ימים בהם לא התקיימו תחרויות בהעדר רוח, הייתה רוח מתאימה לקיום תחרות. המארגנים קבעו שהשיוט היום יהיה שיוט המדליות. עומר שהיה מדורג ערב השיוט הזה במקום ה-4 הכללי, סיים את שיוט המדליות במקום ה-5 מה שהוריד אותו למקום ה-5 עם סיום התחרות בה השתתפו 20 גולשים.

נוי דריהן שנכנסה היום לשיוט כשהיא מדורגת במקום ה-11 בדירוג הכללי, סיימה את השיוט האחרון במקום ה-6 ודורגה בתום התחרויות במקום ה-9 הכללי. בתחרות לבנות השתתפו 21 גולשות. הקשתית מאיה רייסין עם שותפה למשחק הזוגות המעורבים הקשת הטורקי METE נוצחו היום בשמינית הגמר בידי צמד קשתים מטייפה ובלארוס 5:4 בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully