וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נרגשת, מוניר יפתח נגד אלצ'ה?

"הרוצח החדש של בארסה" עלה מקבוצת המילואים בגלל הפציעות. אמור לעלות בהרכב בקאמפ נואו (22:00, ספורט 5)

שחקן ברצלונה מוניר אל חדאדי. GettyImages
הרשים בהכנה. מוניר/GettyImages

שבוע ויום לפני שיחגוג את יום הולדתו ה-19, מוניר אל חדדי צפוי לחגוג הערב (ראשון, 22:00, ספורט5) הופעת בכורה בקבוצת הבוגרים של ברצלונה. ניימאר ופדרו פצועים, לואיס סוארס כמובן מושעה וג'רארד דאולופאו נשלח לסביליה בהשאלה. החיסורים הללו גרמו לכך שהחלוץ הספרדי ממוצא מרוקאי, ייכלל בסגל וכנראה גם יפתח. ובברצלונה נרגשים.

מוניר כבש ארבעה שערים ב-245 דקות משחק במהלך ההכנה של ברצלונה לעונה הקרובה, שער בכל 61 דקות. צמד שלו נגד לאון המקסיקנית בגביע ז'ואן גאמפר, לפני כמה ימים בקאמפ נואו, הצית את הדמיון של האוהדים ועכשיו הם מלאי תקוות. בתקשורת הקטלאנית צופים שהשלישייה הקדמית של לואיס אנריקה תכלול את לאו מסי, ראפיניה ומוניר - שלישייה ששיחקה ביחד במשך 17 דקות באותו משחק נגד לאון.

בעיתון "ספורט" העלו לפני כמה ימים כתבה שהכותרת שלה הייתה "מוניר, 'הרוצח' החדש של בארסה", ובכתבה עצמה הוסיפו: "מוניר הוא יהלום אמיתי שברצלונה מצאה בזמן בנכון ובמקום הנכון". ההרגשה היא שהאוהדים של ברצלונה מאוד נרגשים לראות ולדחוף את הכישרון הצעיר במשחק הערב.

מוניר שנולד בפאתי מדריד, כיכב בקבוצה הקטנה ראיו מחאדהונדה והושם תחת מעקב של כמה קבוצות גדולות. הוא נבחן באתלטיקו מדריד, לא הרשים, אבל לפני שלוש שנים חתם בברצלונה. הוא חתום על חוזה עד 2017 וסעיף השחרור עומד על 12 מיליון יורו. אם הוא ישחק היום, הסכום יעלה אוטומטית ל-35 מיליון יורו.

במרץ האחרון עלה מקבוצת הנוער לברצלונה ב', אבל אתמול לא נכלל בסגל של הקבוצה למשחק שלה נגד אוסאסונה בליגת המשנה. המאמן אוסביו אף רמז אתמול שלהבנתו, החלוץ יעלה בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully