וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.8

ארסנל לא יורדת מקבאני, מילאן מחפשת חלוץ, ואן חאל עדיין רוצה את דה יונג, אפולה אדל חתם בהודו, דל פיירו בדרך לשם

שחקן דינמו קייב, בנואה טרמולינאס. GettyImages
סביליה שילמה 2.5 מיליון יורו. טרמולינאס/GettyImages

העברות

* פורטו רכשה מלוריין את החלוץ הקמרוני ונסן אבובקאר. השחקן בן ה-22 שהיה על הכוונת של כמה קבוצות פרמיירליג, כבש בעונה שעברה 16 שערים בליגה הצרפתית. בפורטוגל מעריכים שפורטו שילמה ללוריין כ-10 מיליון יורו.

* סביליה רכשה מדינמו קייב את בנואה טרמולינאס תמורת 2.5 מיליון יורו. הצרפתי בן ה-28 אמור למלא את החלל שהותירה המכירה של אלברטו מורנו לליברפול.

* העולה החדשה לסרייה א', צ'זנה, שאלה מבולוניה את הקשר בן ה-30, ניקו פלוצטי. הוא חוזר לקבוצה בה החל את הקריירה.

* שוער מלאגה, קרלוס קאמני, חתם על חוזה חדש בקבוצה האנדלוסית; עד קיץ 2018.

* אקס הפועל תל אביב, אפולה אדל, שהיה מועמד לחזור לאדומים לפני כשלושה שבועות אבל לא עבר בדיקות רפואיות בישראל, חתם באתלטיקו קולקטה ההודית. הוא ישתף שם פעולה עם שחקני ליברפול לשעבר, לואיס גרסיה וחוסמי ועם אקס ריאל מדריד, בורחה.

אפולה אדל שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ישתף פעולה עם לואיס גרסיה וחוסמי. אדל/ברני ארדוב

שמועות

* למרות שהצהיר שהוא יישאר בפ.ס.ז' לפחות עונה אחת נוספת, אדינסון קבאני עדיין נמצא על הכוונת של ארסנל - כך על פי "דיילי מירור". בצהובון האנגלי טוענים שבתמורה לחלוץ האורוגוואי, התותחנים יהיו מוכנים לשלם לאלופת צרפת 20 מיליון יורו ולהעביר אליה את אוליבייה ז'ירו.

* עוד בארסנל: אחרי שמכרה את תומאס ורמאלן לברצלונה, הקבוצה של ארסן ונגר מתעניינת בבלם בלגי אחר: טיבו אלדרווירלד מאתלטיקו מדריד.

* אנחל די מריה נמצא על סף מעבר למנצ'סטר יונייטד, אבל באנגליה מדווחים שלואי ואן חאל לא יסתפק בכך ושהוא עדיין מקווה לרכוש את נייג'ל דה יונג (מילאן) ודיילי בלינד (אייאקס).

* מילאן שעדיין נחושה להתחזק בחלוץ, מגלה עניין במתיאה דסטרו מרומא. יחד עם זאת, הרוסונרי רוצים עסקת השאלה עם אופציה לרכישה, בעוד הקבוצה מהבירה דורשת 25 מיליון יורו על דסטרו.

* מי שעשוי לעזוב את מילאן הוא המגן איניאציו אבאטה. ב"קוריירה דלו ספורט" מספרים שפיורנטינה מתעניינת באיטלקי בן ה-27, ושהיא תאיץ את המגעים אם היא תמכור את חואן קואדרדו בשבוע שנותר עד סגירת חלון ההעברות.

* יובנטוס מתעניינת בחלוץ ארסנל ונבחרת גרמניה, לוקאס פודולסקי. נציגי המועדונים כבר נפגשו ופודולסקי עשוי לעבור לגברת הזקנה בהשאלה, עם אופציה לרכישה.

* דיווחים מעניינים בנוגע לאלסנדרו דל פיירו בן ה-39. מצד אחד נטען באיטליה שהוא קרוב לסופר ליג ההודית ושהוא צפוי לחתום בדלהי דינמוס. מנגד ישנם גם דיווחים על כך שהוא יצטרך להונבד בודפשט ההונגרית עד ינואר, אז יעזוב ל-MLS. את הונבד מאמן חברו הטוב פייטרו ויירקובוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איניאציו אבאטה שחקן נבחרת איטליה. Christof Koepsel, GettyImages
יחליף את קואדרדו? אבאטה/GettyImages, Christof Koepsel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully