וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי המנהלת ייפגשו עם נציגי הקבוצות, ליגת העל תחודש?

23.8.2014 / 22:52

על רקע המצב והדחיות הנשנות, יו"ר המנהלת יורם באומן והמנכ"ל אורן חסון יארחו את ראשי הקבוצות כדי לנסות למצוא פתרון להשבתת ליגת העל. אופציות שייבדקו: קיום משחקים תחת הגבלות כמות קהל, או אישור משחקים ברדיוס של 80 ק"מ מרצועת עזה

יורם באומן יושב ראש מנהלת ליגת העל אם המנכ"ל אורן חסון בהגרלת משחקי ליגת העל. ברני ארדוב
ייפגשו עם ראשי הקבוצות. באומן וחסון/ברני ארדוב

יו"ר מנהלת הליגה יורם באומן והמנכ"ל אורן חסון יארחו מחר בבוקר את ראשי קבוצות ליגת העל כדי לשמוע ולחשוב יחד על פתרון לבעיית אי קיום משחקי הכדורגל. במנהלת קוראים לזה ועדת ה-18 ומלבד נציגי 14 קבוצות ליגת העל, יגיעו לפגישה גם שני נציגי קבוצות הליגה הלאומית, נציג ההתאחדות לכדורגל וכמובן נציג המנהלת עצמה.

כולם מסכימים שדחיית פתיחת העונה שהיתה צריכה להיות השבת, היא בעיה גדולה לכדורגל הישראלי. הפגישה מחר נועדה כדי לשמוע את כל נציגי הקבוצות ולקבל החלטה שתסייע לוועדת ליגה וגביע להכריע כיצד לנהוג לקראת השבת הבאה.

חמאס מאיים: נירה לעבר מגרשי הכדורגל של ישראל

מנכ"ל מנהלת הליגה אורן חסון לצד נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
גם הוא יביע את דעתו. יעקב שחר במנהלת/אדריאן הרבשטיין

שלוש אופציות עיקריות קיימות בשלב זה. הראשונה, להמשיך ולדחות את פתיחת עונת הכדורגל עד שיושג שקט. האופציה השנייה היא לקבל את הנחיות פיקוד העורף ולקיים את המשחקים תחת מגבלות כמות הקהל, דבר שעד כה סירבו במנהלת להתיישר איתו. האופצייה השלישית היא לקיים את המשחקים רק באיצטדיונים המרוחקים מקו ה-80 ק"מ מרצועת עזה. במקרה כזה יהיה צורך לבקש מפיקוד העורף להחריג את האיצטדיון בנתניה ולאפשר בו קיום משחקים ללא הגבלת קהל מכיוון שמדובר באיצטדיון חשוב במיוחד שמשמש כאיצטדיון הביתי של מכבי נתניה ושל הפועל רעננה. אם תיבחר האופצייה השלישית, האיצטדיונים שיוכלו לארח משחקים מלבד נתניה הם האיצטדיונים בחיפה, עכו, סכנין וקרית שמונה.

מאחר שמדובר בהחלטה לא פשוטה ומכיוון שיש דעות לכאן ולשם, רוצים במנהלת לשמוע מחר את הדעות של כל ראשי הקבוצות וייתכן שלאחד מהם תהיה אופציה או רעיון יצירתי אחר שיהיה זה מלבד השלוש הקיימות, שיומלץ בסופו של דבר לוועדת ליגה וגביע. במנהלת הבהירו הערב כי אין כוונה לקיים הצבעה בין הנוכחים מחר, אלא לקבל את הרשמים מכולם ולהבין מהי הדעה הרווחת כדי שועדת ליגה וגביע תוכל להכריע בסוגייה הקריטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully