וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: יום מוצלח במיוחד לצ'כים

רוסול זכה בווינסטון סיילם עם ל-6:3, 6:7 (3), 5:7 על ינוביץ'. קביטובה זכתה בניו הייבן עם 4:6, 2:6 על ריבריקובה

לוקאש רוסול טניסאי צ'כי. GettyImages
תואר שני בקריירה. רוסול/GettyImages

לוקאש רוסול, המדורג 33 בעולם, זכה הערב (שבת) בתואר הראשון בקריירה שלו על משטחים קשים ושני בסך הכל. הצ'כי המצוין, שזכור לכולנו בעיקר בזכות הסנסציה שחולל מול רפאל נדאל בווימבלדון 2012, חזר מפיגור מערכה ל-6:3, 6:7 (3), 5:7 מול ייז'י ינוביץ' הנפיל פולני, המדורג 52 בעולם. בכך, הוא זכה בטורניר ווינסטון סיילם מסבב ה-250 של ה-ATP.

רוסול בן ה-29 הצליח להגיש 13 אייסים לעומת ארבע שגיאות כפולות ונראה שהוא בכושר מצוין לקראת אליפות ארצות הברית, שתיפתח ביום שני הקרוב. רוסול פתח טוב והשיג שבירה מוקדמת כבר במשחקון השלישי, אך נשבר מיד בחזרה ל-2:2 ושוב לאחר מכן, בדרך ל-4:2. בסוף המערכה הראשונה זה היה 3:6.

המערכה השנייה הייתה צמודה מאוד ושני השחקנים לא הצליחו לשבור את ההגשות אחד של השני. זה הלך לשובר שוויון, בו הצליח רוסול להשיג שלוש מיני שבירות בדרך ל-3:7. גם המערכה השלישית הייתה נטולת שבירות, עד שהגיעו למשחקון העשירי. ינוביץ' הוביל 4:5 והצליח להשיג שתי נקודות הכרעה, אבל רוסול העלה את הרמה שלו והצליח לאזן ל-5:5 בתום משחקון ארוך. הפולני לא הצליח להתאושש במשחקון הבא ונשבר מיד. רוסול שמר על ההגשות שלו בדרך למשחקון, מערכה, משחק וטורניר שלם.

הטניסאית הצ'כית פטרה קביטובה. רויטרס
התואר ה-13 בקריירה. קביטובה/רויטרס

אלופת ווימבלדון נמצאת בכושר נהדר גם לקראת אליפות ארצות הברית. פטרה קביטובה, המדורגת רביעית בעולם, זכתה בטורניר ניו הייבן לאחר ניצחון 4:6, 2:6 על מגדלנה ריבריקובה (68) בגמר תוך שעה ועוד תשע דקות. עבור הצ'כית בת ה-24 זהו תואר מספר 13 בקריירה שלה והיא נראית פשוט מצוין לקראת פתיחת הגרנד סלאם האחרון של השנה.

קביטובה פתחה חזק מאוד מול הסלובקית, שחיפשה את התואר החמישי בקריירה שלה. הצ'כית עלתה ל-2:5 מהיר ומוחץ, אבל דווקא אז מעט הורידה את הרמה שלה, נשברה והיתרון שלה הצטמק ל-4:5. קביטובה הצליחה להשיג את השבירה הקריטית בשלב הזה על מנת לזכות במערכה הראשונה עם 4:6. המערכה השנייה כבר הייתה מירוץ חד צדדי לחלוטין כשקביטובה משיגה שתי שבירות בדרך ל-2:6 ולזכייה בטורניר. קביטי שיפרה את מאזן הראש בראש שלה מול ריבריקובה ל-1:5. אגב, בכל הטורניר הפסידה קביטובה רק 18 משחקונים, כשבגמר היא משיגה 31 ווינרים לעומת שישה בלבד של ריבריקובה.

"הייתי זקוקה לכמה משחקים לפני אליפות ארצות הברית הפתוחה, אז אני מאושרת מאוד שהצלחתי לזכות בטורניר", אמרה קביטובה, "אהנה היום, אבל ממחר אתרכז באליפות ארצות הברית הפתוחה". קביטובה הוסיפה: "זה נהדר לזכות בתואר הזה ואני שמחה ששיחקתי בצורה הזאת לפני אליפות ארצות הברית. מקווה שאוכל להראות את היכולת הזו גם שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully