וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "ההתחלה הייתה קשה, אבל התוצאות יגיעו"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התראיין אצל גארי נוויל לקראת סנדרלנד (א', 18:00, ס'1): "רוצה להשאיר בסיס טוב ולקחת אליפות"

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
דרך ארוכה לפניו. ואן חאל/GettyImages

ההכנה לעונה הייתה מאוד מעודדת עבור מנצ'סטר יונייטד, אבל בשבוע שעבר הכול התנפץ עם הפסד ביתי מביך לסוונסי במחזור הפתיחה. כעת, רגע לפני שהעונה הנוכחית הופכת לדומה לעונה הקודמת והמסויטת, השדים האדומים רוצים לחזור למסלול והדרך לשם עוברת במשחק חוץ לא פשוט בכלל מחר (ראשון, 18:00, ספורט 1 ו-HD) מול סנדרלנד.

עוד לפני המשחק, ישב מנג'ר יונייטד החדש, לואי ואן חאל, לשיחה מרתקת עם שחקן העבר של הקבוצה ופרשן ההווה המצוין גארי נוויל, שהגיע לראשונה מאז הפרישה לפני שנתיים למתחם האימונים של השדים האדומים בקרינגטון ופרסם את הראיון המרתק ב"טלגרף".

על ההפסד במחזור הפתיחה הוא אמר: "הפסדנו ובכדורגל רק התוצאה קובעת. אבל אני יודע שגם התהליך חשוב לנו ובסופו נהיה טובים יותר. זה לא יהיה פשוט. ההתחלה שלי במועדון הייתה מאוד קשה, אבל אני מבטיח שהתוצאות יגיעו. אמרתי מהרגע הראשון שנצטרך זמן לבנות ואי אפשר לעשות הכול ביום אחד. לא הכרזתי שניקח אליפות כבר השנה. יש לי חוזה לשלוש שנים והמטרה היא להשאיר בסיס טוב אחריי וקבוצה מאוזנת. וכמובן לזכות באליפות".

ונגר: ”לא מתחרט על ההחלטה לא להחזיר את פברגאס”

שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים. AP
יונייטד חייבת ניצחון/AP

כאשר נוויל אתגר את ואן חאל בנושא הרכש, ההולנדי אמר: "אתה חייב לקנות כל שחקן שאתה חושב שיכול לשפר לך את הקבוצה. בגלל זה קניתי עכשיו את מרקוס רוחו. הוא יכול לשחק בשתי עמדות על המגרש ועבורי זה מאוד טוב. אולי נקנה עוד שחקנים".

על פילוסופיית המשחק שלו אמר ואן חאל: "אני לא מתכוון לשנות את האופי של יונייטד, רק רוצה שהשחקנים יעבדו לפי עקרונות השיטה שלי. אני בונה את הקבוצה סביב השחקנים שיש לי, תמיד עשיתי זאת. אחרי ההפסד לסוונסי, הבאתי את הקשרים ואת שחקני ההגנה לאימונים נוספים. כל אחד חייב לדעת מה המשימות שלו על המגרש, זו הדרך היחידה להשתפר. ב-3:5:2 קל יותר לעשות הגנה כשהשחקנים שלך מתקשרים היטב זה עם זה והקיצוניים יכולים לעלות למעלה יותר, אפילו שניהם ביחד. זה סיכון, אבל אני מאמן שאוהב סיכונים".

ואן חאל גם דיבר על חיבתו לטיפוח שחקנים צעירים: "כשאתה רואה שחקן צעיר ומוכשר והוא מתאים לעמדה על המגרש, הוא יכול לספק את הסחורה. כשזכיתי בליגת האלופות עם אייאקס ב-1995, שיחקתי עם שחקן בן 17, סידורף, בגמר והוא היה מצוין. וילד בן 18, קלויברט, כבש את שער הניצחון. בברצלונה נתתי הופעות בכורה לצ'אבי, אינייסטה ופויול. בבאיירן לקרוס, מולר ונוייר. אני חושב שיש לי עין לא רעה לשחקנים, לא?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully