וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "עבור כל מאמן, הניצחון הכי חשוב"

באיירן פתחה את העונה עם 1:2 קשה על וולפסבורג, המאמן מרוצה רובן: "המשחק הראשון תמיד מוזר". מולר: "היה לנו מזל"

ג'וניור מלאנדה שחקן וולפסבורג מאוכזב, שחקני באיירן מינכן חוגגים. GettyImages
באיירן חוגגת, מלאנדה לא מאמין/GettyImages

עונת הבונדסליגה נפתחה אמש (שישי) בדיוק בדרך בה הקודמת הסתיימה, עם באיירן מינכן במקום הראשון. במשחק שהוציא לדרך את עונת 2014/15, הבווארים החלו במסע להגנה על התואר עם 1:2 לא פשוט על וולפסבורג השאפתנית. תומאס מולר ואריאן רובן כבשו, איביצה אוליץ' רק צימק מול האקסית בשער פנטסטי וג'וניור מלאנדה, שיכול היה לקבוע שוויון דרמטי, רשם עשר דקות לסיום את מה שכבר עכשיו היא אחת מהחמצות העונה, כשפספס משני מטרים מול שער ריק לחלוטין.

המאמן המנצח פפ גווארדיולה סיכם: "עבור כל מאמן בעולם, הניצחון הוא הדבר החשוב ביותר. אני מאוד, מאוד מרוצה מהשחקנים. נלחמנו היטב, למרות שוולפסבורג הייתה טובה יותר במחצית השנייה. אסור לשכוח ששיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בליגה ולכן טוב שפתחנו עם ניצחון".

רובן הוסיף: "המשחק הראשון של העונה הוא תמיד מוזר, בעיקר כי ההכנה שלנו לא הייתה אידיאלית. צריך פשוט לדעת איך לקחת שלוש נקודות ממשחקים כאלה ועשינו זאת. במחצית הראשונה היינו מלאי ביטחון, אבל אחרי ה-0:2 כנראה חשבנו שהסיפור גמור ונקלענו לבעיה". מולר אמר: "בחלקים מסוימים שיחקנו טוב מאוד, אבל ברור שזו תחילת העונה ודברים לא עובדים בצורה חלקה עדיין. צריך להמשיך להתאמן ולעבור את השלבים האלה. היה לנו מזל עם ההחמצה של מלאנדה והיא העירה אותנו".

בצד המפסיד, אוליץ' אמר: "התחלנו את המשחק טוב, אבל ברבע השעה האחרונה של המחצית הראשונה הלכנו אחורה ואפשרנו לבאיירן לשחק כמו שהיא אוהבת. ב-2:0 זה כבר היה קשה מדי לחזור, אבל לא היינו רחוקים".

באיירן פתחה את העונה עם 1:2 על וולפסבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully