וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארה"ב: מייסון פלאמלי צפוי להיכלל בסגל הסופי

בוגר דיוק נחשב לפייבוריט של ששבסקי, ולהיות מועדף על פני דראמונד ואולי גם על קאזינס. בשבת ינופו שני שחקנים לפחות

שחקן נבחרת ארצות הברית מייסון פלאמלי. Jonathan Daniel, GettyImages
הבאנקר המפתיע של ששבסקי. פלאמלי/GettyImages, Jonathan Daniel

נבחרת ארצות הברית אמורה להודיע עד מחר (שבת) על הסגל הסופי שלה לאליפות העולם שתצא לדרך בספרד בסוף החודש. לפני מספר ימים דיווחה התקשורת על כך שהסגל של מייק ששבסקי יצטמצם עוד יותר עד יום חמישי, אולם המאמן ונשיא הכדורסל האמריקאי, ג'רי קולאנג'לו, בחרו לחכות עוד מספר ימים. עד שבת יהיה חייב ששבסקי לצמצם את הסגל שלו ל-14 שחקנים, אולם רק 12 מהם יוכלו לשחק במונדובאסקט המתקרב.

הסיבה, על פי ESPN: אנדרה דראמונד ודמאר דרוזן, ששיחקו היטב ב-62:105 על הרפובליקה הדומינקית, גרמו למאמן לחשוב, ועל כן נערכה ישיבה לילית בה נידונו הדברים מחדש. כמו כן, מתלבטים בנבחרת לגבי מצבו של דרק רוז, שנראה מצוין בשלבים הראשוניים של האימונים אך לא שיחק מול הרפובליקה הדומינקית. על פי הערכות, רוז אמור לשחק במשחק האימון מול פורטו ריקו הלילה, ולהיכלל בסגל של ששבסקי.

ב-ESPN טוענים שהחמישייה שפתחה במשחק האימון מול הרפובליקה הדומיניקנית - קיירי אירווינג, סטפן קרי, ג'יימס הארדן, קנת' פאריד ואנתוני דייויס - נחשבים לבאנקרים היחידים בסגל כרגע.

ההפתעה מגיעה מכיוונו של שחקן הפנים של ברוקלין, מייסון פלאמלי, ששיחק אשתקד 18.2 דקות בלבד בעונת הבכורה שלו בליגה, אך כבוגר דיוק נחשב לפייבוריט של ששבסקי. נדמה שפלאמלי יועדף על חשבון אנדרה דראמונד, ועל פי ESPN הוא נמצא במקום גבוה יותר ברשימה גם מזה של דמרכוס קאזינס.

שחקן נוסף שמוערך מאוד על ידי ששבסקי הוא קליי תומפסון, ונראה שגם מקומו בטוח. זה מותיר עוד שבעה שחקנים נותרים לסגל המורחב. ב-ESPN מעריכים שצ'נדלר פארסונס וקייל קורבר נמצאים בראש הרשימה הזו, ואם מניחים שגם רוז ייכלל בסגל, הרי שבתור התחלה יצטרך ששבסקי לבחור ארבעה מבין השישה: דמרכוס קאזינס, אנדרה דראמונד, רודי גיי, דמאר דרוזן, גורדון הייוורד ודמיאן לילארד.

גארד נבחרת ארצות הברית בכדורסל דרק רוז. AP
יש דאגות סביבו, אך הוא צפוי לטוס לספרד. רוז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully