וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי המריא לאנגליה, רוג'רס מציב תנאים

העסקה לקראת סגירה, בליברפול כבר מציעים חולצות למכירה, אך המנג'ר דורש שיחה אישית וסעיפי התנהגות ייחודיים לפני החתימה

מריו באלוטלי עולה על טיסה בדרך לליברפול. טוויטר, צילום מסך
ביי ביי מילאנו, שלום ליברפול. באלוטלי בדרך לאנגליה/צילום מסך, טוויטר

עסקת מריו באלוטלי לליברפול קורמת עור וגידים. החלוץ נפרד ממילאן והמריא היום (שישי) במטוס פרטי למנצ'סטר, שם הוא צפוי לערוך בדיקות רפואיות מיד עם נחיתתו. מי שיחכה לו בנמל התעופה באנגליה הוא מאמן ליברפול, ברנדן רוג'רס, שעל פי דיווחים באנגליה עדיין לא שלם לחלוטין עם העסקה ועם החתמתו של החלוץ, לו עבר משמעתי "עשיר" ומלא בסיפורים ביזאריים.

ויני אוקונור, כתב רשת SKY, טוען כי רוג'רס מעוניין לשוחח עם באלוטלי באופן אישי לפני שיחליט באופן סופי לאשר את ההעברה. כמו כן, ליברפול דורשת להכניס מספר סעיפים בחוזהו של באלוטלי הנוגעים לקוד התנהגות מוסכם וכללים עליהם האיטלקי לא יוכל לעבור. בליברפול מעריכים כי הסיכוי שבאלוטלי ירשום הופעת בכורה במדי המרסיסיידרס כבר ביום השני הקרוב מול האקסית מנצ'סטר סיטי הוא קלוש. למרות זאת, אם רוג'רס ייתן אור ירוק לעסקה האדומים יעשו מאמצים רבים כדי שחלוץ הרכש ייכלל בכל זאת בסגל כבר במשחק הקרוב.

באנגליה כבר מתייחסים אל העסקה כסגורה. בליברפול כבר הדפיסו והפיצו חולצות של באלוטלי, שיילבש את חולצה מספר 45. ג'יימי קראגר, סמל של ליברפול בעבר וכיום פרשן ברשת SKY, ניתח את המהלך. "ליברפול זקוקה לחלוץ נוסף, אין ספק בכך. כרגע יש לרוג'רס רק את דניאל סטארידג' וריקי למברט, אבל השאלה היא עד כמה יש לבאלוטלי מקום? בכלל לא בטוח שהוא יהיה שחקן הרכב קבוע. סטארידג' כבש 36 שערים ב-50 משחקים והוא ללא ספק החלוץ המוביל כרגע. ובכלל, האם לרוג'רס יש סבלנות כדי להכיל את באלוטלי כפי שעשה עם סוארס?".

מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס. רויטרס
רוצה למנוע צרות מבעוד מועד. רוג'רס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully