וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בספרד: בילבאו, סביליה ותומר חמד פותחים עונה

הליגה הספרדית חוזרת: הבאסקים מתארחים במלאגה, זוכת הליגה האירופית מול ולנסיה, הישראלי מצפה לדקות בכורה באלמריה

איקר מוניאין שחקן אתלטיק בילבאו. AP
בילבאו שמרה על רוב הכוכבים. מוניאין/AP

בשעה טובה ומוצלחת, גם הליגה הספרדית חוזרת. אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד וברצלונה תאבקנה ראש בראש על האליפות ותפתנה את העונה בשבוע הבא (ברצלונה בראשון מול אלצ'ה, אתלטיקו וריאל בשני מול ראיו ויאקנו וקורדובה בהתאמה), אך המשחקים הראשונים ייערכו כבר מחר (שבת) וחלקם יהיו מסקרנים מאוד. במשחק שיוציא לדרך את עונת 2014/2015 תפגשנה מלאגה ואתלטיק בילבאו, ולאחר מכן יצאו לדרך שני משחקים במקביל, כשגרנאדה תארח את לה קורוניה וסביליה תארח את ולנסיה. במשחק שייפתח בחצות אלמריה תארח את אספניול.

מלאגה - בילבאו (20:00)

אצטדיון לה רוסאלדה יארח את יריית הפתיחה של העונה עם משחק מסקרן מול הבאסקים השאפתניים. הבוקרנרוס עברו מתיחת פנים במהלך הקיץ, והחליפו כמעט את כל הסגל אחרי שסיימו את העונה שעברה במקום ה-11. החבורה של חאבי גרסיה אמנם איבדה את הנכס הגדול ביותר שלה אשתקד, ווילי קבאז'רו, אך קיבלה תמורתו שם מסקרן נוסף בין הקורות, כשהנחיתה את כוכב המונדיאל המקסיקני גיירמו אוצ'ואה מאז'קסיו. בילבאו מגיעה למלאגה אחרי שחילצה 1:1 מצוין אצל נאפולי בפלייאוף ליגת האלופות, ורוצה לפתוח את העונה ברגל ימין. למרות ההצלחה בעונה שעברה, הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה הצליחה להשאיר את מרבית הכוכבים, למעט אנדר הררה שעבר למנצ'סטר יונייטד. אריץ אדוריץ, איקר מוניאין ויתר חבריהם לא יוותרו על עוד עונה מוצלחת.

אונאי אמרי, מאמן ולנסיה. AP
קיץ של בנייה מחדש. אמרי/AP

סביליה - ולנסיה (22:00, ספורט 5+)

אונאי אמרי וסביליה חוו קיץ לא קל, עם עזיבתם של איבן ראקיטיץ' ואלברטו מורנו לטובת הכסף הגדול, אך מתכוננים לעוד עונה טובה. אחרי שהשאירו את צמד החלוצים קווין גאמיירו וקרלוס באקה, שהיו אחראים ל-29 שערים בעונה שעברה, החוד שלהם עדיין מהמסוכנים בליגה. אבר באנגה מוולנסיה הצטרף ברגע האחרון ויפגוש את האקסית, אך צפו גם לדקות של של שני המושאלים מברצלונה, ג'רארד דאולופאו ודניס סוארס, שמקווים לפרוץ העונה. העטלפים מגיעים לרמון סאנצ'ס פיחואן במטרה לספק הצהרת כוונות אחרי עונה מעט מאכזבת אשתקד. ולנסיה ביצעה כמה החתמות מסקרנות בקיץ, ורוצה לחזור לצמרת.

אלמריה - אספניול (0:00)

אחרי הפסקה של עונה אחת, תומר חמד חוזר לליגה הבכירה בספרד. החלוץ הישראלי מקווה לחזור לתודעה באלמריה אחרי עונה חלשה ומרובת פציעות במאיורקה. על פי דיווחים בספרד, הוא מתחרה על מקום בהרכב מול ביפומה הצרפתי. חמד נראה בכושר מצוין במהלך ההכנה וכבש במשחקי הידידות שבעה שערים. עכשיו נחכה לראות אם זה יבוא לידי ביטוי גם בליגה.

משחק נוסף:

גרנאדה - לה קורוניה (22:00)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תומר חמד מוצג בקבוצת אלמריה. הטוויטר של אלמריה, אתר רשמי
שוב בבימה המרכזית. חמד/אתר רשמי, הטוויטר של אלמריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully