וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.8

די מריה עוזב: ריאל מסרבת לברצלונה, יונייטד תציע 70 מיליון יורו. צ'אבי המאוכזב עם פניית פרסה, מילאן מסמנת עוד מחליף לבאלוטלי, פיורנטינה מחפשת מחליף לקואדרדו, צ'אבי המאוכזב עם פניית פרסה, ומי תשיג את ילד הפלא הנורבגי? כל השמועות וההחתמות

העברות

* יורגוס סמאראס, החלוץ היווני הוותיק שעזב את סלטיק אחרי שש עונות, חתם לשנתיים בווסט ברומיץ'.

* לאנדרו רומניולי, קפטן סן לורנסו בן ה-33 שאמור היה לעבור לבאהיה הברזילאית לאחר הזכייה בגביע הליברטדורס, שילם יחד עם קבוצתו פיצוי לברזילאים וחתם על חוזה חדש בסן לורנסו.

* טוטנהאם השאילה לסוונסי את הקשר בן ה-22 טום קארול עד סיום העונה. בעונה שעברה שיחק כמושאל בק.פ.ר.

* ילצין טחדה, מתגליות המונדיאל במדי נבחרת קוסטה ריקה, חתם לארבע שנים בשורות אוויאן, נועלת טבלת הליגה הצרפתית. הקשר בן ה-22 נרכש מסאפריסה תמורת 750 אלף דולר.

* נוליטו, חלוצה של סלטה ויגו שכבש אשתקד 14 שערים תחת לואיס אנריקה והוזכר כמועמד לחזור בעקבותיו לברצלונה, האריך את חוזהו בחמש שנים נוספות. סעיף השחרור החדש שלו עומד על 18 מיליון יורו.

* אלכס מקליש, 55, מאמן אסטון וילה, ריינג'רס ונבחרת סקוטלנד לשעבר, מונה למאמנה החדש של גנק הבלגית.

אתמול: באלוטלי לליברפול, אדוארדו ורגאס לק.פ.ר

יורגוס סמאראס שחקן נבחרת יוון. Ian Walton, GettyImages
חוזר לפרמיירליג. יורגוס סמאראס/GettyImages, Ian Walton

שמועות

* באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד מובילה במירוץ להחתמת אנחל די מריה, שמאמנו קרלו אנצ'לוטי הודה אתמול שהוא ביקש לעזוב את ריאל מדריד. אלופת אירופה עשתה עוד צעד לקראת פרידה מהארגנטינאי, כשהוא הושאר מחוץ לסגל לגומלין הסופרקופה. יונייטד צפויה להציע לריאל כ-70 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* אגב, 'ספורט' הקטלאני מדווח כי נציג מברצלונה פנה לנשיא ריאל מדריד פלורנטינו בבקשה לרכוש את די מריה. בארסה הציעה 60 מיליון על הארגנטינאי, אך הבלאנקוס סירבו לנהל כל מו"מ עם היריבה המושבעת.

* פציעתו של מיקל ארטטה גרמה לארסנל להאיץ את המגעים לצירופו של סמי חדירה.

* מונאקו מסתמנת כפייבוריטית להחתים את מרטין אודגארד, היהלום הנורבגי של סטרומסגודסט שזומן השבוע לנבחרת הבוגרת בגיל 15. בצרפת טוענים שהקבוצה מהנסיכות ניצלה את קשריה הטובים בנורבגיה כדי להיות הראשונה שפותחת במגעים רציניים לגבי היהלום הצעיר, ובזכות כך היא עשויה להקדים את מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם, יובנטוס, ברצלונה ובאיירן מינכן שעוקבות גם הן אחרי ההתפתחויות בגזרתו.

* על פי 'אל מונדו דפורטיבו', צ'אבי שוב שוקל לעזוב את ברצלונה. אחרי שהשתכנע להישאר בקטאלוניה, הקשר הוותיק עשוי לבצע פניית פרסה ולחזור בו מהסיכום בעקבות אכזבה ממעמדו תחת לואיס אנריקה.

* באיטליה טוענים שמילאן מעוניינת בחאבייר הרננדס כמחליף אפשרי למריו באלוטלי. בנוסף הרוסונרי שוקלים להחתים את מקסים לסטיין, קשרה בן ה-22 של קלאב ברוז'.

* רומא עשויה לפנות לניוקאסל בניסיון לרכוש את דוידה סנטון.

* פיורנטינה סימנה מחליף אפשרי לחואן קואדרדו, כשהתעניינה לגבי דייגו קאפל, הקיצוני הספרדי של ספורטינג ליסבון.

שחקן ברצלונה צ'אבי. רויטרס
ייפרד בכל זאת? צ'אבי/רויטרס

* אנדרסון, הקשר הברזילאי של מנצ'סטר יונייטד שהושאל אשתקד לפיורנטינה, עשוי להצטרף לנאני בספורטינג ליסבון, כשגם האקסית שלו פורטו מתעיינת בשירותיו.

* רוני דיילה, מאמן סלטיק, הודה שקבוצתו מעוניינת לצרף את קים בו קיונג, קשרה הדרום קוריאני של קרדיף סיטי.

* טוטנהאם חידשה את התעניינותה בפדריקו פאסיו, הבלם הארגנטינאי שמשחק בשבע השנים האחרונות בסביליה.

* פרננדו אמורבייטה, בלם נבחרת ונצואלה שעזב בקיץ שעבר את אתלטיק בילבאו אחרי שמונה שנים וחתם בפולהאם, נמצא על סף חזרה לספרד וקרוב לחתימה בגרנאדה.

שחקן צ'לסי סמואל אטו מול שחקן פולהאם פרננדו אמורבייטה. GettyImages
חוזר לספרד. פרננדו אמורבייטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully