וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: דודי סלע יפתח מול קרלוס ברלוק

המדורג 84 ישחק מול הארגנטינאי, שלא ניצח משחק על משטח קשה השנה. דג'וקוביץ' ומארי עשויים להיפגש ברבע הגמר

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
הגרלה לא רעה בכלל. סלע/AP

הגרלה סבירה בהחלט לדודי סלע (84 בעולם) באליפות ארצות הברית הפתוחה. הטניסאי הישראלי, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין והגיע אפילו לגמר טורניר אטלנטה רק לאחרונה, יפתח את הטורניר מול קרלוס ברלוק הארגנטינאי. ברלוק בן ה-31 מדורג במקום ה-63 בעולם ומעולם לא פגש את סלע. בנוסף, זה עשוי להיות מפגש מקדים להתמודדות בין השניים בגביע דייויס, שצפוי להתקיים מיד לאחר תום האליפות.

ברלוק אמנם מדורג במקום ה-63 והגבוה, אבל מדובר בשחקן חימר. הארגנטינאי זכה השנה בטורניר אוירש בפורטוגל לאחר שניצח שם בין היתר את תומאש ברדיך ומילוש ראוניץ'. בסך הכל שיחק ברלוק השנה רק בשלושה טורנירים על משטחים קשים והפסיד בכולם כבר בסיבוב הראשון. אגב, אם סלע ינצח את הארגנטינאי הוותיק, הוא צפוי לשחק מול גריגור דימטרוב בסיבוב השני.

מעבר לכך, המדורג מספר אחת בעולם ובטורניר נובאק דג'וקוביץ' יפתח מול דייגו שוורצמן הארגנטינאי. נולה נמצא בחלק העליון של ההגרלה ולכן עשוי לפגוש את אנדי מארי (8) כבר ברבע הגמר. מארי עצמו יפתח מול רובין האס ההולנדי. רוג'ר פדרר יפתח את הטורניר מול מרינקו מאטושביץ' האוסטרלי ועשוי לפגוש את גריגור דימיטרוב (7 בטורניר) ברבע הגמר. דויד פרר (4) נמצא בחלק של תומאש ברדיך (4) בהגרלה, סטניסלס ואוורינקה (3) נמצא בצד של מילוש ראוניץ' (5).

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
מפגש מול מארי ברבע? דג'וקוביץ'/AP

בנשים, קיבלו יוליה גלושקו (101) ושחר פאר (155) הגרלות נוחות יחסית, בטח בשביל סיבוב ראשון, ובטח עבור פאר, שנכנסה להגרלה הראשית ללא מוקדמות עם הרבה מזל. גלושקו תפתח את הטורניר מול מדיסון ברנגל האמריקאית (123), שקיבלה כרטיס חופשי להגרלה. השתיים נפגשו ב-2009 בפעם היחידה, ואז האמריקאית הביסה את הישראלית 2:6, 1:6. פאר תפגוש את ג'והנה קונטה הבריטית (121). השתיים לא נפגשו מעולם. אגב, אם גלושקו תעבור את הסיבוב הראשון היא צפויה לפגוש את סאבין ליזיקי הגרמנייה, שהביסה אותה בסיבוב הראשון בווימבלדון השנה.

סרינה וויליאמס (1) תשחק מול בת ארצה טיילור טאונזנד הצעירה והמוכשרת, כשבשמינית הגמר היא אמורה להצטלב עם אנה איבנוביץ' (8), שתשחק מול אליסון ריסק. השתיים נפגשו בתחילת השבוע בגמר טורניר סינסינטי. אלופת ווימבלדון פטרה קביטובה (3) עשויה לפגוש בשמינית את ויקטוריה אזרנקה (16), וברבע את ג'יני בושאר (7). אנג'ליק קרבר (6) עשויה להצטלב עם אגניישקה רדוואנסקה (4) ברבע הגמר. מריה שראפובה (5), שתפתח מול בת ארצה מריה קירילנקו, עשויה לפגוש ברבע הגמר את סימונה האלפ (2) במה שיהיה שחזור גמר הרולאן גארוס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סאבין ליזיקי טניסאית גרמנייה. GettyImages
בדרך לעוד מפגש מול גלושקו? ליזיקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully