וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית גל סיים את תפקידו כמנהל גלבוע/גליל

21.8.2014 / 17:45

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, המנהל עוזב אחרי יותר מ-10 שנים בשל חילוקי דעות. חיים אוחיון: "יוצאים לדרך חדשה"

עמית גל מנהל הפועל גלבוע/גליל עליון. קובי אליהו
נפרד אחרי עשרות שנים בכדורסל. עמית גל/קובי אליהו

עמית גל, מנהלה של הפועל גלבוע/גליל עד לסיום העונה שעברה, סיים בסוף השבוע האחרון באופן רשמי את תפקידו בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר. גל נפגש עם הבעלים חיים אוחיון ביום חמישי, והשניים סיכמו על סיום תפקידו, לאחר שהגיעו למצב כי שיתוף הפעולה בין הצדדים לא יכול להמשיך.

בסביבתו של גל סיפרו כי מה שדחף את המנהל הותיק אל מחוץ לקבוצה היה חיכוכים בינו לבין אנשי הגלבוע בשנים האחרונות, וכן התדרדרות במערכת היחסים עם הבעלים חיים אוחיון. אמש חש גל שלא בטוב ואושפז לבדיקות בבית חולים, אך שוחרר לביתו בתום טיפול.

הערב הוציאה גלבוע/גליל הודעה רשמית על עזיבתו של גל מפיו של הבעלים חיים אוחיון: "מועדון הכדורסל הפועל גלבוע/גליל מודיע על הפסקת פעילותו של מר עמית גל כמנהל הקבוצה. עמית פעל בתפקידים שונים בקבוצה במהלך העשור האחרון והיה שותף להישגי הקבוצה ולביסוסה כקבוצה מובילה בכדורסל הישראלי. המועדון יוצא לדרך חדשה תוך רענון בעלי התפקידים בעמדות השונות. משפחת גלבוע/גליל מאחלת לעמית הצלחה בהמשך דרכו. המועדון ימשיך להטביע את חותמו בכדורסל הישראלי כפי שעשה עד היום".

גל בן ה-61 ידוע כאחת הדמויות הצבעוניות בכדורסל הישראלי, מי שלא חשש להביע את דעתו גם במצבים קשים. הוא החל את דרכו כעיתונאי שסיקר את הפועל גליל עליון, הפך למנהל הקבוצה בעונת 1985-6 ונשאר בה עד לשנת 2001 אז אולץ להתפטר. במשך שנתיים שימש כמנהל עירוני קרית שמונה בכדורגל, אלא שאז חזר לכדורסל לתפקיד מנהל הקבוצה של רמת השרון. בתחילת עונת 2003-4 רכש חיים אוחיון את גליל עליון, ולקח עמו את גל והשניים אף עברו בתחילת עונת 2008-9 עם הקבוצה לגלבוע. המנהל הוותיק חגג עם הקבוצה זכייה בשתי אליפויות. בנו, רז גל, סיים העונה את תפקידו כמנהל הפועל גליל עליון מהלאומית.

בסוף השבוע אף סיימה גלבוע/גליל לבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה עם החתמתו של ווין צ'יזם, שהצטרף לג'רמייה ווילסון, אלכס יאנג וקינדל דייקס. הישראלים שיעטרו את הקבוצה של ברק פלג הם איתי שגב, רפי מנקו, שיצטרף רשמית אחרי שיחתום על חוזה חדש בהפועל ירושלים, עודד ברנדווין, נמרוד טישמן, חואקין שוכמן והסנטר המתאזרח דיין דילייגרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully