וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט החדש: מונה דייויס בת ה-13 משגעת את ארה"ב

רבבות צופים באו לראות אותה ב"ליטל ליג", 375 עיתונאים מילאו את היציע, היא כבר הופיעה על שער על "ספורט אילוסטרייטד" ותעשייה שלמה מגלגלת מיליונים על גבה. הכירו את הפיצ'רית הצעירה

מונה דייויס. GettyImages
שווה הרבה כסף. דייויס/GettyImages

הכירו את הלהיט החדש: מונה דייויס רק בת 13, אבל כבר הופיעה על שער המגזין הפופולרי "ספורט אילוסטרייטד" ועוררה עניין גדול בקרב חובבי הספורט בארה"ב. דייויס הפכה לסנסציה בזכות הופעתה בוורלד סירייס של הליטל ליג ובזכות יכולותיה כפיצ'רית במדי פילדלפיה, שמשחקת מול לאס וגאס.

18 בנות בלבד שיחקו בכל תולדות הליטל ליג מאז 1947, אבל דייויס לא רק שלא משתתפת במשחק עם הבנים (בניגוד לסופטבול של הבנות), היא גם מפגיזה כדורים במהירות 70 מייל לשעה (112 קמ"ש). הבאז החל כשהיא השלימה ניצחון על האפס במשחק שהועבר בשידור ארצי, כשכל ארה"ב הופתעה מהביצועים של הנערה עם הצמות.

מונה דייויס על שער "ספורט אילוסטרייטד". סריקה
זורקת כמו ילדה. דייויס על שער ספורט אילוסטרייטד/סריקה

גם כוכבי ליגת הבייסבול התייחסו לתופעה, המגזין "ספורט אילוסטרייטד" עשה עליה כתבת שער, היא זכתה לכתבה מעמיקה ב"ניו יורק טיימס" (שניסו להסביר איך ייתכן שנערה זורקת חזק יותר מנער, וזאת בגלל ההתפתחות המוקדמת של נערות, בין השאר), וכך גם ב-CNN.

הלילה דייויס שוב הגישה, ועל אף שקבוצתה הפסידה והיא הציגה יכולת מאכזבת, הסיפור האמיתי היה מסביב. למשחק הגיעו 35 אף צופים (!), כמות גדולה יותר מחלק ממשחקי הליגה המקצוענית שנערכו הלילה. כמו כן, למשחק הגיעה כמות מדהימה של 375 (!) עיתונאים. דייויס עצמה, לצערה, לא עמדה בלחץ הגדול והתקשתה לשחזר את יכולת השיא שלה.

כך או כך, בארה"ב שוב עולה הדיון הנצחי לגבי חלוקת ההכנסות והאם לדייויס מגיע כסף על ההצלחה. ESPN חתמה על חוזה לשמונה שנים על סך 60 מיליון דולר לשידורי הליטל ליג, וקשה שלא לתהות מה חלקם של הכוכבים הצעירים בהצלחות המשדר הפופולרי, ושל הכוכבת הגדולה בפרט.

כמו כן, כדור בייסבול שעליו חתמה למעריצים כבר עמד למכירה באתר איביי בסכום של 500 דולר. איש עסקים כבר הציע לה לשווק כמות גדולה של כדורים חתומים, אבל על פי החוקים בארה"ב, לספורטאים בתיכון ובמכללות אסור לקבל כסף. ההערכות טוענות שהיא הייתה יכולה להרוויח 100 אלף דולר רק מהמהלך הזה, אבל הדבר היה מטרפד את האפשרות שלה להתקבל למכללה כשתסיים את לימודיה. דייויס מספרת שהיא בכלל מתכננת לשחק כדורסל, בתקווה באוניברסיט קונטיקט.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully