וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ארה"ב הביסה את הרפובליקה הדומיניקנית

הכוכבים והמחליפים חגגו ב-62:105 במדיסון סקוור גארדן, דרק רוז לא שותף, ששבסקי בדילמה. וגם: החוזה החדש של דוראנט

שחקני נבחרת ארה"ב. GettyImages
בינתיים הם מחייכים. נבחרת ארה"ב/GettyImages

זה אולי לא נחשב למבחן אמיתי, אבל זה בהחלט נותן טעם של עוד: נבחרת ארה"ב הביסה הלילה (בין רביעי לחמישי) את נבחרת הרפובליקה הדומיניקנית 62:105 במדיסון סקוור גארדן, ועל אף שהמחליפים שיחקו רוב הדקות ודרק רוז לא שותף בכלל, השחקנים של מייק ששבסקי נראו מחויכים ואופטימיים, והעניקו לקהל הרבה רגעי היי לייט.

צפו בתקציר המשחק

קיירי אירווינג פתח בחמישייה במקום רוז, ששמע את הקהל קורא בשמו, אבל העדיף שלא להעמיס על עצמו יותר מדי אחרי שהחמיץ כמעט את כל השנתיים האחרונות. אירווינג קלע את כל חמש הזריקות הראשונות שלו, בדרך ל-12 נקודות. ג'יימס הארדן קלע 12, במשחק נטול הגנות, רודי גיי ודמאר דרוזן קלעו 13 כל אחד, אנדרה דראמונד הוסיף 12 בערב בו הנבחרת קלעה ב-58 אחוז מהשדה, והיכולת הטובה של המחליפים לא הקלה על המאמן ששבסקי, שטרם הודיע על הניפויים ומי יהיו ה-12 מתוך ה-16 שכרגע בסגל.

ששבסקי הודיע שעד למשחק ביום שישי נגד פורטו ריקו לא יהיו ניפויים. "כשנצטרך לקבל החלטות על ה-12 האחרונים, זה יהיה מאוד מאוד קשה", אמר המאמן. צ'נדלר פארסונס, קייל קורבר ומייסון פלאמלי היו השלושה היחידים שלא שיחקו, במה שעשוי לרמז על חלק מההחלטות של המאמן.

* דיווחים עדכניים על חוזה העתק החדש: חברת ההלבשה אנדר ארמור מציעה לקווין דוראנט חוזה חסות בסכום שמוערך בין 265 ל-285 מיליון דולר לעשר שנים. כעת נייקי, שהחוזה שלה עם ה-MVP מסתיים, צריכה להחליט אם היא משווה את ההצעה. במידה שדוראנט אכן יקבל את ההצעה של אנדר ארמור, זה יהיה חוזה החסות הכי גדול שלה אי פעם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דרק רוז, נבחרת ארה"ב בכדורסל. GettyImages
דרק רוז, נבחרת ארה"ב בכדורסל/GettyImages
ג'יימס הארדן, נבחרת ארה"ב. GettyImages
ג'יימס הארדן, נבחרת ארה"ב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully