וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דמונטז סטיט חתם לעונה אחת

20.8.2014 / 19:12

אחרי עונה טובה במונס, מצטרף אקס הפועל תל אביב (25, 1.86 מ') מצטרף לסגנית האלופה של רמי הדר: "יתרום לנו משמעותית"

שחקן הפועל תל אביב דמונטז סטיט. קובי אליהו
שב לישראל אחרי עונה בבלגיה. סטיט/קובי אליהו

מכבי חיפה החתימה היום (רביעי) את אקס הפועל תל אביב דמונטז סטיט לקראת העונה הבאה. הרכז היה במגעים מתקדמים עם הפועל חולון, אך הקבוצה החליטה לבסוף לנסות להחתים שחקן במקומו, ובחיפה ניצלו את ההזדמנות וצירפו אותו. ביחד עם סטיט תגיע חיפה לחמישה זרים, ולא תוכל לקבל את הבונוס של הטוטו, אלא אם תלביש בכל משחק רק ארבעה זרים.

"דמונטז הוא שחקן אינטנסיבי וקשוח שמתקדם בצורה רציפה לאורך הקריירה", אמר המאמן רמי הדר. "אני בטוח שהוא ישתלב היטב ויתרום תרומה משמעותית לקבוצה". ג'ף רוזן הוסיף: "דמונטז סטיט הוא שחקן מוכשר מאוד, יציב וקשוח שיגבש את קבוצתנו".

סטיט (25, 1.86) הוא בוגר מכללת קמלזון משנת 2011, כשבעונתו האחרונה נבחר לחמישיית טורניר ה-ACC. בקיץ 2011 חתם בהפועל תל אביב, אז עוד בליגה הלאומית, והיה אחד המצטיינים כשהקבוצה תחת ארז אדלשטיין העפילה לליגת העל. הרכז המשיך עם האדומים גם בליגה הראשונה ורשם בעונת 2012/13 14.4 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה עבר למונס הבלגית ורשם בליגה המקומית 14.3 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים בממוצע.

הסגל של רמי הדר, שהחליף הקיץ את דני פרנקו במכבי חיפה, כולל את הזרים רנה רוז'ו, ג'ף אלן שהגיע עמו מהפועל עפולה, אייק אופייבו, שממשיך עונה שנייה בחיפה וברודי אנגלי, לצד הישראלים אלכס צ'וברביץ', דגן יבזורי, בן רייס, אנטון שוטבין ותומר בר אבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully