וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: נקבעו העולות לרבע הגמר

עירוני טבריה, הפועל כפ"ס ובני לוד סיימו את שלב הבתים עם מאזן מושלם, בני יהודה עלתה שלב למרות שסיימה ללא ניצחון

שחקני עירוני טבריה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חוגגים בגביע הטוטו. אוהדי טבריה/אדריאן הרבשטיין

מחזור המשחקים השלישי בגביע הטוטו בלאומית שוחק הערב (שלישי) ובסיומו נקבעו העולות לשלב רבע הגמר. עירוני טבריה, הפועל כפר סבא והפועל בני לוד סיימו את שלב הבתים עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. בני יהודה עלתה שלב למרות שלא ניצחה ואכזבה בקרב היורדות מליגת העל נגד עירוני רמת השרון עם 0:0. העולות לרבע גמר הטורניר הן: עירוני טבריה, הפועל עפולה, הפועל כפר סבא, בני יהודה, הפועל בני לוד, בית"ר תל אביב/רמלה, מכבי יבנה ומכבי קרית גת.

בית א'

הפועל עפולה - עירוני טבריה 4:2

הטבריאנים ממשיכים להרשים במפעל ועלו מהמקום הראשון של בית א' עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. למרות ההפסד עפולה גם היא בשלב הבא. הפתיחה הייתה דווקא של עפולה שעלתה ל-0:1 בדקה ה-15 משער של לנרי קהינדה והוליכה 0:2 בדקה ה-18 לאחר שער של מיכה לאוטה. אבל טבריה הוכיחה שיש לה הרבה אופי, רשמה שוויון עד להפסקה והשלימה מהפך במחצית השנייה. דאטו קירקיאדזה (25), שלומי בן עשור (36), לידור כהן (49) ואילן רנקביץ' (86) כבשו לטבריה והעניקו לה את הניצחון.

מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 0:3

הדרבי של נצרת היה בשליטת המארחת שעלתה ליתרון 0:1 משער של עלי חטיב בדקה ה-36. בדקה ה-42 אלי אלבז הכפיל לאחי, ובדקה ה-61 קבע דיוויד גומז את תוצאת המשחק כשקבע 0:3 למארחת.

עלי חטיב שחקן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
שולט בנצרת. חטיב/אדריאן הרבשטיין

בית ב'

הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה 1:4

הירוקים הביסו את היריבה מהשרון ושמרו על מאזן מושלם של שלושה ניצחונות בראש בית ב'. גיא בדש החל את חגיגת השערים בדקה ה-8, בן כוואז הכפיל בדקה ה-42 והוריד את כפר סבא למחצית ביתרון 0:2. בדש השלים צמד בדקה ה-47, ניסן דנון צימק להרצליה בדקה ה-78 ובן בן-שושן קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

בני יהודה - עירוני רמת השרון 0:0

הזהובים ממשיכים לאכזב ועלו שלב למרות שצברו רק שתי נקודות ולא רשמו ניצחון בשלב הבתים בגבי הטוטו, כשנפרדו בקרב היורדות מליגת העל מול רמת השרון בתיקו מאופס.

פדרו גלבאן, בני יהודה. קובי אליהו
זה לא נראה טוב כרגע. גלבאן/קובי אליהו

בית ג'

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל בני לוד 1:0

בני לוד נותרה מושלמת בפסגת הבית עם תשע נקודות, ולמרות ההפסד המארחת אף היא בשלב הבא. אחרי מחצית ראשונה מאופסת מצא ינון ברדה את הרשת של בית"ר תל אביב/רמלה בדקה ה-57 והעלה את האורחים ל-0:1, תוצאה שנשמרה עד לשריקת הסיום.

הכח עמידר רמת גן - הפועל רמת גן 1:0

הדרבי הרמת גני הסתיים בניצחון בכורה של האורדונים במפעל בזכות שער שכבש לירון דיאמנט בדקה ה-58.

בית ד'

מכבי יבנה - מכבי קרית גת 0:0

שתי מוליכות הבית נפרדו בתיקו ללא שערים, ולמעשה השיגו את הנקודה שהבטיחה לשתיהן מקום בשלב רבע הגמר.

הפועל ראשון לציון - הפועל ירושלים 2:5

הכתומים קיוו להכרעה במשחק המקביל שתשאיר להם סיכוי לעלות, אבל בסיום הסתפקו בניצחון ראשון בטורניר בסיומה של חגיגת שערים. ספואן זועבי כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-6 והעלה את ראשל"צ ל-0:1, מוחמד מאקאר העלה את המארחת ל-0:2, ספואן זועבי קבע 0:3 בדקה ה-32 ומוחמד קנואתי השלים 0:4 מוחץ לראשון לציון במחצית. דייגו קאצ'ובה כבש לירושלים בדקה ה-60, שלומי לוי העלה את ראשון לציון ל-1:5 בדקה ה-84 ובדקה ה-90 קבע אושר אבו את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully