וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שני אוהדים הורחקו לשנתיים מהמגרשים

19.8.2014 / 18:41

בית המשפט קבע ששני האוהדים שקיללו את מהראן ראדי יורחקו לשנתיים ממשחקי הקבוצה בכדורגל וכדורסל ומקרית שלום

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על הפועל רעננה בגביע הטוטו

שניים מבין שלושת אוהדי מכבי תל אביב שנעצרו הבוקר (שלישי) בחשד לאמירות גזעניות נגד שחקן הקבוצה מהראן ראדי הורחקו הערב על ידי בית המשפט לשנתיים ממגרשי הכדורגל בישראל. שני אוהדים נוספים שנעצרו בשעות הצהריים מובאים הערב בפני שופט וגם לגביהם תדרוש המשטרה הרחקות מהמגרשים לתקופה ממושכת.

שני האוהדים שהורחקו לשנתיים יצטרכו להתייצב בתחנת המשטרה הסמוכה לאזור מגוריהם בזמן משחקי מכבי תל אביב. ההרחקות הן גם ממשחקי הכדורגל של מכבי תל אביב וגם ממשחקי הכדורסל של האגודה וגם ממתקן האימונים בקרית שלום.

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
המשטרה תבצע פעולות נוספות למיגור התופעה המכוערת. ראדי/יוסי ציפקיס

האוהד השלישי שנעצר הבוקר שוחרר ללא תנאים מגבילים מצד בית המשפט, לאחר שהשופט התרשם כי אין לגביו מספיק ראיות הקושרות אותו לאמירות גזעניות נגד מהראן ראדי . במשטרה מתכוונים לעצור אוהדים נוספים של מכבי תל אביב, החשודים אף הם באותן אמירות וקללות גזעניות נגד קשר הקבוצה. נראה כי אם הפעילות הגזענית נגד ראדי לא תיפסק, המשטרה תמשיך לבצע מעצרים ופעולות אכיפה שונות נגד האוהדים.

למעשה, הדחיפה הגדולה לביעור התופעות האלה נגד ראדי החלה בשבועות האחרונים אחרי שהאוהדים הגיעו לקרית שלום במספר מקרים ואף חדרו לכר הדשא. גם דבריו הנחרצים של נשיא המדינה ראובן ריבלין לפני כשבועיים הביאו את המשטרה להכיר בעובדה שהיא חייבת להפעיל את כל האמצעים ולנקוט בכל הפעולות כדי לחסל את התופעה. גורמים במשטרה ציינו היום כי "למרות שעדיין אין כתבי אישום פליליים כלפי אותם שני אוהדים, עדיין מדובר בעונש מרתיע מאוד, שמהווה תמרור אזהרה ברור לכל אוהדי הכדורגל והספורט בישראל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully