וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנוער: דולגופיאט עשירי בגמר הקרב-רב

המתעמל הישראלי מקווה לניקוד גבוה בגמר הקפיצות והקרקע, על מנת לחתום אולימפיאדה מוצלחת: "מאוד מרוצה מהיכולת שלי"

ארטיום דולגופיאט מתעמל מכשירים ישראלי. הוועד האולימפי בישראל,
יקווה להצלחה במכשירים הבאים. דולגופיאט/הוועד האולימפי בישראל

המתעמל ארטיום דולגופיאט סיים היום (שלישי) במקום העשירי בגמר הקרב רב במשחקים האולימפיים לנוער בננג'ינג, עם 78.400 נקודות בסיכום הכללי. הביצוע הטוב ביותר שלו היום היה בתרגיל הקפיצות עם 14.550 נקודות. בתרגיל הקרקע הוא השיג ציון של 13.850 נקודות, ובמוקדמות קבע ציון גבוה יותר 13.975 נקודות. הוא מקווה שבגמר הקפיצות והקרקע ביום ראשון ישיג ציונים גבוהים יותר. בסוס הסמוכות קבע היום 13.250 נקודות, במתח 12,850 נקודות ובמקבילים 11.700 נקודות.

בתחרות ניצח הבריטי מוראן גיארנו עם 84.725 נקודות. למקום השני הגיע מתעמל מרוסיה עם 83.050 נקודות ובמקום השלישי האמריקני אלק יודר עם 82.800 נקודות. דולגופיאט אמר מיד בסיום התחרות: "אני מאד מרוצה מהיכולת שלי היום. זו התחרות הטובה ביותר שעשיתי אי פעם". ראש המשלחת דני אורן הוסיף: "זו היתה הופעה טובה מאד של ארטיום. הוא הגיע לתחרות מכוון מטרה מאד מפוקס. אנחנו מרוצים מהיכולת שלו ומקווים שישמור על היכולת הזו גם בתרגילי הקרקע והקפיצות במג המכשירים".

השחיינית יעל דניאלי השתתפה במשחה ל-800 מטרים חופשי וסיימה את התחרות בזמן של 9:15.99 דקות, זמן הרחוק משיאה האישי ב-13 שניות. ניקול טרוסמן, טניסאית השולחן של ישראל, תשתף מחר פעולה בזוגות מעורבים עם שחקן שבדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully