וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל עכו ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1

צפו בתקציר: שתי הצפוניות עדיין ללא ניצחון בגביע הטוטו. האורחים הוליכו משער עצמי של יובאנוביץ' (13), סיידר (35) איזן

one

רגע לפני שהעונה בליגת העל נפתחת, הפועל עכו ועירוני קרית שמונה נפגשו לדרבי צפוני בגביע הטוטו ונפרדו ב-1:1. עכו פתחה עם הרכב די זהה לזה שעלה מול מכבי חיפה במחזור הראשון של גביע הטוטו, להוציא את יוסי דורה הסובל מפציעה ונעדר מהסגל. בצד השני, ברק בכר העדיף לשמור על שחקני המפתח שלו לקראת הליגה והשאיר בחוץ את שיר צדק ודויד מנגה, כמו גם את אחמד עאבד, שעדיין לא כשיר ו-וובה בראון שסובל מכאבים ברגלו.

הפועל עכו הייתה טובה יותר בפתיחה, אבל דווקא קרית שמונה עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-13 כשברניסלב יובאנוביץ' ניסה להרחיק כדור רוחב והסיט אותו לשער קבוצתו. עכו חיפשה את השוויון ובדקה ה-22 הייתה קרובה אליו אך הכדור שבעט יובל אבידור נעצר בקורה. בדקה ה-30 עכו הייתה קרובה אבל זועבי הדף מצוין נגיחה של יובאנוביץ'. בדקה ה-32 הוחלף אמיר האדזיץ' עקב פציעה ומאמן עכו אלון חרזי החליפו באליאור סיידר. בדקה ה-36 עכו מצאה סוף סוף את הרשת והיה זה המחליף סיידר שכבש בנגיחה וקבע 1:1.

המחצית השנייה נפתחה בהזדמנות מצוינת לקרית שמונה, כשלירון אלימלך קיבל כדור עומק וניצב מול גורש, אבל שוער עכו הדף היטב לקרן. בדקה ה-54 ג'וליאנו ספאדסיו שלח מסירת רוחב לחמדי סליחי שגלש היטב אך הכדור עבר סמוך לקורת שערה של קרית שמונה. בדקה ה-60 ספאדסיו היטה קרוב לשער, אבל הכדור שבעט מסף הרחבה של קרית שמונה נעצר במשקוף. בדקות הסיום אבידור החטיא הזדמנות להבקיע עבור עכו, רוצ'ט החטיא בקרית שמונה ושתי הקבוצות נפרדו ב-1:1.

הרכבים

הפועל עכו: דודו גורש, רז שטיין, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ, בן תורג'מן, אמייה טגה, עמית אמזלג, ג'וליאנו ספאדסיו, יובל אבידור, חמדי סליחי, אמיר האדזיץ'.

עירוני קרית שמונה: מהדי זועבי, גל מאיו, דין מימוני, ערן אזרד, טובראנו פינאס, ינון אליהו, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, יואל צ'חנוביץ, לירון אלימלך, אופיר מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully