וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס הוצג: "נעזר באנשי מקצוע בבעיית הנשיכות"

החלוץ במסע"ת ראשונה כשחקן ברצלונה: "זה חלום שמתגשם, מעריץ את מסי וניימאר". אושר: סכום ההעברה 81 מיליון יורו

שחקן ברצלונה לואיס סוארס. GettyImages
ברוך הבא. לואיס סוארס/GettyImages

אחרי שערך אמש (שני) בכורה במדי ברצלונה, לואיס סוארס הוצג במסיבת עיתונאים רשמית במשרדי המועדון. האורוגוואי המושעה, שקיבל כמה הקלות בעונשו, רשאי ליטול חלק באימוני הקבוצה ובמשחקי ידידות. אמש הוא עלה כמחליף בדקה ה-79. כזכור, סוארס הורחק לתקופה ארוכה בעקבות הנשיכה בג'ורג'יו קייליני האיטלקי במהלך המונדיאל. הערעור שסוארס הגיש לא הוביל להקלה באורך ההשעייה ותיאלץ אותו לחזור למשחקים רשמיים רק ב-26 באוקטובר. למרות זאת, הוא קיבל היתר לחזור לאימונים וסוף סוף דיבר לראשונה על הבחירה בקבוצתו החדשה.

בתחילת מסיבת העיתונאים הודיע נשיא ברצלונה, ז'וספ מריה ברתומאו, הבהיר מהם סכומי ההעברה המדויקים. בארסה שילמה כ-81 מיליון יורו לליברפול, והציבה את סכום השחרור של החלוץ מהחוזה על 200 מיליון יורו.

שחקן ברצלונה לואיס סוארס. GettyImages
"חלמתי על הרגע הזה". סוארס/GettyImages

"חלמתי לשחק בברצלונה במשך שנים, אבל האמת היא שאף פעם לא חשבתי שזה באמת יקרה. כולם יודעים מה הקשר שלי ושל אשתי לברצלונה", אמר סוארס בפתיחת מסיבת העיתונאים. "אני עדיין לא מאמין ששיחקתי אתמול בקאמפ נואו כשחקן ברצלונה. זה חלום. האם אשחק בקלאסיקו כשהשעיה תסתיים? יש עוד הרבה זמן עד אז, אבל אם אהיה כשיר פיסית, לא תהיה שום בעיה. מה שהכי הפתיע אותי הייתה האווירה בחדר ההלבשה. כבר עכשיו אני מרגיש חלק מהמשפחה. אני מעריץ אץ מסי וניימאר. הם משחקים מצוין ביחד, קמתי להריע להם אתמול".

סוארס אישר כי הוא "נעזר בגורמים מקצועיים" כדי להיגמל מהרגלי הנשיכה שלו. "כבר התנצלתי פעמים רבות על מה שקרה. אחרי המקרה הייתי בדיכאון, אבל אני נעזר בגורמים מקצועיים. הפסיכולוג שלי אמר לי שאני צריך להתייצב מול המצלמות ולבקש סליחה".

אנדוני זוביזארטה, המנהל הספורטיבי של בארסה הוסיף: "עקבנו אחרי לואיס במשך כמה שנים. כשבישרנו ללואיס אנריקה שסוארס עומד על הפרק, הוא בחר בו. יכול להיות שנארגן עוד משחקי ידידות כדי להכניס את לואיס לקצב. זו אופציה שאנו דנים בה".

זוביזארטה התייחס גם לדני אלבס ואלכס סונג, שעל פי השמועות עשויים לעזוב. "דני אלבס שחקן ברצלונה ואנחנו לחלוטין בונים עליו. הוא היה מצוין אתמול. אלכס סונג? אנחנו עובדים על פיתרון טוב עבורו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנדוני זוביזארטה המנהל הטכני של ברצלונה. AP
"אלבס יישאר". זוביזארטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully