וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפוק בברצלונה: "מסי וניימאר החלו למצוא אחד את השני"

בברצלונה נרגשים משיתוף הפעולה בין שני הסופרסטארים: "מתחיל לעבוד". מוניר סיים כמלך השערים בהכנה: "להעלות אותו לבוגרת"

- שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ניימאר, חוגגים. רויטרס
"בעונה שעברה הם לא ייצרו כימיה, עכשיו זה מתחיל לעבוד". מסי וניימאר חוגגים/רויטרס

שישה ימים בלבד לפני משחק פתיחת העונה בליגה הספרדית מול אלצ'ה, ברצלונה סיפקה אמש (שני) קמצוץ מהפוטנציאל העצום שלה, כשהביסה 0:6 את לאון המקסיקנית במשחק ההכנה האחרון שלה הקיץ. לעיני אלפי צופים בקאמפ נואו הוצגו כל שחקני הרכש, כולל לואיס סוארס, שגם רשם דקות בכורה במדי הבלאוגרנה. סוארס שיחק בסך הכל 14 דקות, ולמרות התשואות להן זכה מהאוהדים הקטלאנים בכל פעם שנגע בכדור, הוא נראה עדיין חלוד ונרגש. "היה יום מרגש שלא אשכח, תודה רבה לכולם על כל האהבה שהענקתם לי", צייץ סוארס בסיום.

אך עם כל הכבוד לסוארס, מי שהצליחו לגנוב את ההצגה הם ליאונל מסי וניימאר, שהציגו שיתוף פעולה מרשים שהוביל לצמד של הברזילאי ואחד של הארגנטינאי, כשכל אחד מהם מבשל האחד לשני. "קשה מאוד ליריבה להתמודד עם שני שחקנים כאלה, ואין לי ספק שכשניהם ילמדו לשחק אחד עם השני בהרמוניה מלאה יהיה לכל קבוצה עוד יותר קשה", הצהיר לואיס אנריקה בסיום.

שחקן ברצלונה לואיס סוארס. GettyImages
"יום מרגש". סוארס/GettyImages

השילוב בין שני הסופרסטארים הצליח להצית גם את הדמיון של כלי התקשורת בקטאלוניה. לואיס מסקארו, פרשן 'ספורט', כתב כי "זה מתחיל לעבוד" וכי "אחרי עונה אחת שבמהלכה הם לא הצליחו לייצר כימיה בעיקר בגלל פציעות, הם מצאו אחד את השני".

גם איבן ראקיטיץ' בלט, וסחט מחמאות ממאמנו. "הוא שחקן מצוין והוא רעב להצלחות. הנוכחות הפיסית שלו תסייע לנו הרבה מאוד. אנחנו יודעים עד כמה הוא טוב", אמר לואיס אנריקה.

למאמן בארסה התווסף עוד "כאב ראש" לפני פתיחת העונה. הכישרון הצעיר מוניר אל חדאדי, עדיין לא בן 19, סיפק אמש ניצוצות וכבש צמד מצוין. אל חדאדי, יליד ספרד שגדל במחלקת הנוער וכיכב בעונה שעברה במדי ברצלונה ב', סיים כמלך השערים של ברצלונה בתקופת ההכנה, עם ארבעה שערים בסך הכל. עכשיו ביציעי קאמפ נואו דורשים להעניק לו מקום בקבוצה הבוגרת כבר העונה.

"זה תלוי ביכולת שהוא יציג. עד עכשיו הוא עשה עבודה גדולה. טוב לו להשתפשף מפעם לפעם בקבוצה הבוגרת", הוסיף המאמן. ברצלונה תתחיל את העונה בליגה הספרדית ביום ראשון הקרוב במשחק ביתי מול אלצ'ה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן ברצלונה מוניר אל חדאדי. GettyImages
הרשים בהכנה. מוניר כובש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully