וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: שאלקה הובכה בסיבוב הראשון

השפלה גדולה לרויאל בלוז, שהפסידו 2:1 לדינמו דרזדן מהליגה השלישית. המבורג שרדה אחרי פנדלים מול אנרגי קוטבוס

אריק צ'ופו מוטינג שחקן שאלקה (ימין) עם מרקו הוגר. רויטרס
איזו השפלה. צ'ופו מוטינג והוגר בסיום/רויטרס

אחרי מספר הפתעות גדולות בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני בסוף השבוע והדחתן של ארבע קבוצות בונדסליגה (שטוטגרט, מיינץ, פאדרבורן ואוגסבורג), הגיעה היום (שני) הסנסציה הגדולה מכולן. שאלקה הגדולה, שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי, הודחה מול דינמו דרזדן אחרי הפסד 2:1 מביך במיוחד. המבורג שרדה דו קרב פנדלים מול אנרגי קוטבוס אחרי 2:2 בתום 120 דקות.

הקבוצה ממזרח גרמניה, שירדה במחזור האחרון בעונה שעברה לליגה השלישית, הצליחה להדהים את יינס קלר ושחקניו בדקה ה-24. היה זה ג'סטין איילרס שכבש והפתיע את כולם. דרזדן הסתגרה בהגנה, אבל הצליחה לעקוץ ולכבוש את השני בדקה ה-50 לאחר שנילס טשיירה בעט מ-15 מטר כדור נהדר מהאוויר פנימה כדי לקבוע 0:2. שאלקה עוד הצליחה לצמק עם נגיחה של ג'ואל מאטיפ בדקה ה-78, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. שאלקה מודחת כבר בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני וקלר בוודאי מודאג לגבי מעמדו.

המבורג, שעברה עונה קשה מאוד ב-2013/14 ושרדה בבונדסליגה רק אחרי משחקי מבחן מול גרויטר פירת, עבדה קשה. קשה מאוד. הקבוצה של מירקו סלומקה התקשתה מול אנרגי קוטבוס מהליגה השלישית ונקלעה לפיגור מוקדם לאחר פנדל מוצלח של מנואל צייץ בדקה העשירית. הא.אס.פאו הצליחה להשיג את השוויון בדקה ה-70 בנגיחה נהדרת של הייקו וסטרמן אחרי לחץ כבד על שער המארחת. הקבוצה מצפון גרמניה לא הצליחה להכריע את המשחק, שהלך להארכה. בדקה ה-96 כבש הקפטן רפאל ואן דר וארט בכדור חופשי את ה-1:2. מי שחשב שזה גמור, התבדה בדקה ה-105 לאחר ביצוע נהדר של סוון מיצ'ל, שקבע 2:2.

המשחק הלך לדו קרב פנדלים, שם שמרו שחקני המבורג רפאל ואן דר וארט, יוהאן דג'ורו, מרסל יאנסן וארטים רודנבס על קור רוח וכבשו. גם רנה אדלר עמד בלחץ והצליח להדוף שתי בעיטות כדי לשלוח את המבורג לסיבוב השני.

רנה אדלר שוער המבורג (שמאל) חוגג. רויטרס
הפך לכוכב של המבורג. אדלר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully