וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: ג'וש סלבי חתם לעונה אחת

18.8.2014 / 22:13

הגארד (1.87, 23) שסומן כמועמד לבחירה מספר 1, אך לא פרץ, חתם אצל קצורין. שיחק אשתקד 4 משחקים בלבד. צפו בביצועיו

ג'וש סלבי, ממפיס, מול דומיניק מגווייר, טורונטו. AP
החתמה מאוד מעניינת. סלבי/AP

בני הרצליה הודיעה הערב (שני) על החתמתו של הגארד האמריקאי ג'וש סלבי לעונה הקרובה. סלבי היה נחשב לפוטנציאל גדול לפני מספר שנים, אך לא הצליח לפרוץ עד כה. הרצליה הייתה הקבוצה היחידה בליגת העל שטרם החתימה זרים לעונה הקרובה, וכעת מקווים בקבוצה לבצע מספר החתמות נוספות בימים הקרובים על מנת להגיע בסגל מלא לפתיחת האימונים בעוד כשבועיים.

סלבי (1.87, 23) סומן כפוטנציאל ענק בתיכונים וכשהגיע לקנזס נחשב למועמד לבחירה הראשונה בדראפט. אלא שעונה אחת במכללות הספיקה לו כדי לצאת לדראפט, על מנת לעזור לאמו, והוא נבחר רק במקום ה-49. את עונת הבכורה שלו העביר בין ממפיס גריזליס, שם שיחק 27 משחקים ורשם 2.3 נקודות לרינו מליגת הפיתוח.

באמצע עונת 2012/13 נשלח לקליבלנד, אך לא שיחק בקבוצה אך הרשים בליגת הפיתוח בקנטון ובמיין. בעונה שעברה יצא לסין, שיחק שלושה משחקים אך עזב לאחר זמן קצר. בחודש ינואר חתם בסדויטה זאגרב אך שיחק בקבוצה רק משחק אחד בו קלע 6 נקודות.

הסגל של מולי קצורין בהרצליה כולל את סלבי לצד הישראלים יובל נעימי וגל חלמיש שהצטרפו הקיץ ואבירם זליקוביץ' ועוז בלייזר שממשיכים במועדון. בהרצליה מאוכזבים מהחלטתה של מכבי תל אביב לא להמשיך את השאלתו של עידן זלמנסון, שיחזור למכבי, ועשויים לצרף שחקן גבוה ישראלי במקומו. כמו כן, הודיעה הקבוצה היום על מינויו של מיקי גורקה לתפקיד עוזר המאמן של קצורין. גורקה חוזר לליגה לאחר שהיה מאמנה של מכבי חיפה מסוף עונת 2010/11 ועד אמצע עונת 2011/12.

צפו בקליפ ביצועים של סלבי מהתיכון

כאן הוא ניצח בתחרות ההטבעות של משחק 'מקדונלדס אול אמריקן'

קליפ ביצועים מעונת 2012/13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully