וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "ניצחון ואנחנו עם רגל וחצי באליפות אירופה"

18.8.2014 / 20:17

קפטן הנבחרת מודע לחשיבות של המשחק בפודגוריצה: "יש לנו זכרונות לא טובים ממונטנגרו, המשחק הפך מחשוב לחשוב מאוד"

שחקן נבחרת ישראל יותם הלפרין. איגוד הכדורסל,
מקווה שהפעם זה יילך טוב יותר. הלפרין במשחק הראשון מול מונטנגרו/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל בכדורסל הגיעה היום (שני) לפודגוריצה, בירת מונטנגרו, לקראת משחק החוץ נגד הנבחרת המקומית ביום רביעי הקרוב (22:00, שידור ישיר בערוץ 1). הנבחרת המריאה מסופיה, שם ניצחה אמש את נבחרת בולגריה 84:100, והגיעה למונטנגרו דרך וינה וקיימה הערב את אימון השחרור באולם בו הפסידה פעמיים בשני המפגשים נגד הנבחרת המארחת.

"יש לנו זכרונות לא טובים ממונטנגרו, לצערי זאת נבחרת שכמה פעמים לא הצלחנו לנצח", אמר הקפטן יותם הלפרין בסיום האימון, "כל המשחקים היו צמודים ובסוף פקששנו. עצם העובדה שהולנד ניצחה פה קצת מסבך את הבית, והמשחק ביום רביעי הפך להיות מחשוב מאוד לחשוב מאוד מאוד. נבוא לפה לנצח".

כאמור, בעקבות הניצחון של הולנד במונטנגרו אמש, הסתבך הסיפור בבית הישראלי. לפני אותו ניצחון, הפסד ביום רביעי במונטנגרו היה מחסל את הסיכוי לסיים במקום הראשון, אבל משאיר את ישראל בעמדת זינוק נהדרת למקום השני, אך כעת, אם ישראל תפסיד היא תצטרך שגם הולנד תפסיד לבולגריה בבית, אחרת היא תגיע לשני המשחקים האחרונים בקפריסין כשאם לא תנצח פעמיים היא עשויה לפספס את הכרטיס לאליפות. ניצחון במונטנגרו יקרב את ישראל בצורה משמעותית אל המקום הראשון בבית. אגב, בעקבות הניצחון ההולנדי, נבחרת בולגריה תסיים כמעט בוודאות את הבית במקום האחרון, והמשחקים נגדה לא ייחשבו לצורך השוואת המקומות השניים בבתים השונים.

על השאלה האם הנבחרת מסוגלת לנצח את מונטנגרו אמר הלפרין: "השאלה היא לא אם אנחנו יכולים, ניצחנו נבחרות טובות יותר, הבית די מסובך יותר. מי שדיבר על הניצחון שלנו בהולנד והטיל ספק בהם, קיבל תשובה שזאת נבחרת טובה מאוד. צריכים לבוא לפה, לעשות את העבודה שלנו ולנצח, כי מבחינתנו ניצחון פה שווה רגל וחצי באליפות אירופה".

לבסוף התייחס הקפטן למצב הכללי ששורר בתוך נבחרת ישראל: "מהיום הראשון של הקיץ הזה כולם שמחים להיות פה, בסופו של יום המטרה של כולנו משותפת, להגיע לאליפות אירופה. כולם מבינים את זה, מהראשון ועד האחרון, דרך הסיפור של המלחמה. חודש לא פשוט, אבל נעבור אותו ונעלה לאליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully