וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - עירוני קרית שמונה: צדק ומנגה מחוץ לסגל

השניים יקבלו מנוחה בגביע הטוטו כדי להתכונן לפתיחת העונה בליגת העל. יוסי דורה הפצוע ייעדר אצל אלון חרזי (ג', 19:30)

רגע לפני שהפועל עכו מתייצבת למבחן האחרון שלה מחר מול עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו, הנציגה הצנועה של הצפון תנסה לסגור את הסגל סופית. המגן אורי כהן הצטרף היום למועדון אחרי שחתם על חוזה לעונה אחת ומחר הוא צפוי לעבור בבקרה. בנוסף אליו קלמי סבן חזר להתאמן עם הקבוצה ובעכו מחפשים דרכים לממן את החתמתו. מסתמן ששי מימון, שהתאמן עם הקבוצה בחודש האחרון, לא יצטרף לקבוצה של אלון חרזי אחרי שהקבוצה החתימה את אדי גוטליב.

עכו תפתח עם הרכב די זהה לזה שעלה מול מכבי חיפה במחזור הראשון של גביע הטוטו. יוסי דורה הסובל מפציעה ייעדר מחר מהסגל של עכו.

הרכב משוער: דודו גורש, ברניסלב יובאנוביץ', אדי גוטליב, שניר משען, בן תורג'מן, משה מישאלוב, אמייה טגה, יובל אבידור, ז'וליאנו ספדאסיו, אמיר האדז'יץ', חמדי סליחי.

- אלון חרזי מאמן הפועל עכו (מימין). יוסי ציפקיס
הרכב זהה. חרזי/יוסי ציפקיס

שיר צדק ודויד מנגה, שני שחקני עירוני קרית שמונה, יזכו למנוחה ולא יהיו בסגל במשחק מחר מול הפועל עכו. אחמד עאבד, שעדיין לא כשיר, לא יהיה בסגל וכך גם וובה בראון שסובל מכאבים ברגלו ויישאר ביציע כשברק בכר יעלה הרכב ללא ארבעתם. בקרית שמונה רוצים לחזור לנצח לפני פתיחת העונה, אך מייחסים חשיבות גדולה בהרבה לפתיחת העונה בליגת העל, כך שבכר העדיף לתת לשחקנים מנוחה כדי שיהיו כשירים למשחק מול מ.ס אשדוד.

"אין ספק שכל משחק חשוב ואחרי שני משחקים פחות טובים שלנו, חשוב שנציג שוב יכולת טובה מול עכו", אמר אחד השחקנים בקבוצה לוואלה! ספורט. "בסופו של דבר הליגה חשובה יותר ואנחנו בטוחים שנגיע למשחק הראשון מול אשדוד מוכנים ונציג את היכולת הטובה שלנו".

עדן שמיר צפוי לקבל מחר חוות דעת רפואית נוספת ולהחליט האם הוא הולך על מסלול שיקום שכולל ניתוח או שמא על מסלול שיקום ללא ניתוח, שיהיה ארוך יותר אך לפי חלק מדעת המומחים בטוח יותר.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, גל מאיו, קאסיו פרננדס (דין מימוני), טובארנו פינאס, מינדאוגאס פאנקה, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת (לירון אלימלך), אופיר מזרחי, יואל צ'חנוביץ', רוג'רס קולה (לירון אלימלך).

שחקן עירוני קרית שמונה, שיר צדק. אדריאן הרבשטיין
ינוח הפעם. צדק/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully