וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני רנדולף חתם בקובאן, ראמל קרי בלימוז'

החתמה מסקרנת לרוסים, שצירפו את הפורוורד מדנבר לעונה עם אופציה לעונה נוספת. אקס ירושלים יפגוש את מכבי תל אביב

אנתוני רנדולף, דנבר. AP
ינסה את מזלו באירופה. רנדולף/AP

החתמה מסקרנת ללוקומוטיב קובאן: הרוסים, שישחקו בעונה הקרובה ביורוקאפ, הודיעו היום (שני) על החתמתו של אנתוני רנדולף מדנבר לעונה אחת. בכך היא השלימה קו קדמי איכותי הכולל בין היתר את דרק בראון, ריצ'רד הנדריקס, אלכס מאריץ' ורנדולף. קובאן ביצעה החתמה גדולה נוספת בקיץ, כשהנחיתה את אחד הרכזים המבוקשים ביבשת, מלקולם דילייני. רנדולף נחשב במשך שנים לפוטנציאל מבוזבז ב-NBA, אחרי שנבחר במקום ה-14 בדראפט 2008 על ידי גולדן סטייט ומאז החליף ארבע קבוצות. לקובאן תהיה אופציה להאריך את חוזהו של רנדולף בעונה נוספת.

"אני רוצה להצליח ולהשתפר, אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה שלי להשיג את מטרותיה. יחד נזכה בתארים", אמר רנדולף לאחר החתימה. רנדולף בן ה-25 העמיד בעונה החולפת 4.8 נקודות ו-2.8 ריבאונדים בממוצע ב-43 משחקים. לפני כן שיחק במינסוטה, ניו יורק וגולדן סטייט.

ראמל קרי שחקן מאריופול. מגד גוזני
חוזר לישראל. ראמל קרי/מגד גוזני

* החתמה נוספת ללימוז', יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים ביורוליג. הצרפתים הודיעו על החתמתו של אקס הפועל ירושלים ושחקן פנאתינייקוס בעונה החולפת, ראמל קרי. קרי בן ה-34 העמיד בעונה שעברה ממוצע של 6.8 נקודות ביורוליג.

* ג'נק אקיול, פעם ילד פלא מטורקיה, שב לאנדולו אפס איסטנבול אחרי שנתיים בגלאטסראיי. אקיול בן ה-27 חתם לעונה בשורות הקבוצה המתחדשת של דודה איבקוביץ'.

* אחרי העזיבה של אקיול, גלאטסראיי ביצעה החתמה משל עצמה, כשהאריכה את חוזהו של הסנטר פורקאן אלדמיר בשתי עונות נוספות.

* חאליד אל אמין הוותיק, שבעבר הרחוק כיכב בעירוני רמת גן, חתם על חוזה בגוטינגן הגרמנית. תהיה זו החתמה ה-14 בקריירה הארוכה והמפותלת של הרכז בן ה-35.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניקאס קלאטיס שחקן פנאתינייקוס (שמאל) מול חאליד אל אמין שחקן ריטאס וילנה. AP
תחנה 14 בקריירה. אל אמין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully