וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:3 את ברנלי

הבלוז חזרו מפיגור מוקדם בזכות שערים של קוסטה, שורלה ואיבנוביץ'. פברגאס עם שני בישולים, דרוגבה נכנס כמחליף

שחקני צ'לסי אנדרה שורלה, ברניסלאב איבנוביץ' חוגגים. GettyImages
המשיך בקיץ הנהדר שלו. שורלה/GettyImages

הרבה שינויים עברה צ'לסי בקיץ. דויד לואיז, פרנק למפארד, רומלו לוקאקו ודמבה בה הלכו, אבל ססק פברגאס, דייגו קוסטה, פליפה לואיס, טיבו קורטואה (חזר מהשאלה) ודידייה דרוגבה הגיעו. לפחות לפי משחק הפתיחה, נראה שאלה שהגיעו משמעותיים יותר מאלו שעזבו אבל הדרך עוד ארוכה. הערב (שני) פתחה צ'לסי את עונת 2014/15 בפרמיירליג בצורה מוצלחת מאוד. הקבוצה של ז'וזה מוריניו, עם פברגאס, קורטואה וקוסטה בהרכב ודרוגבה כמחליף, חזרה מפיגור ל-1:3 על ברנלי בחוץ.

דייגו קוסטה (17), אנדרה שורלה (21) וברניסלב איבנוביץ' (34) כבשו לבלוז, לאחר שסקוט ארפילד (14) העלה את העולה החדשה ליתרון מפתיע במיוחד. הניצחון הזה גם העלה את צ'לסי אל המקום הראשון אחרי המחזור הראשון, מעניין אם הם יצליחו לשמור עליו ולשהות בו לתקופה ממושכת העונה, ובעיקר לאחר המחזור האחרון.

פברגאס בישל שני שערים והיה מצוין, גם טיבו קורטואה עשה את שלו והציל את מוריניו כשהקבוצה הייתה זקוקה לו. פליפה לואיס לא שותף ודידייה דרוגבה נכנס כמחליף לדייגו קוסטה המסוכן, והיה לא רע.

שחקן צ'לסי דייגו קוסטה חוגג. GettyImages
איזו בכורה חלומית. קוסטה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 14: גול! קרן של ברנלי הורחקה, אך העולה החדשה הצליחה להשתלט על זה והגבהה של מאת'יו טיילור מצאה את סקוט ארפילד, שמ-16 מטר עצר את הכדור ובעט נהדר פנימה. 0:1 לברנלי.

דקה 17: גול! ערבובייה בהגנת ברנלי נגמרה אצל דייגו קוסטה, שבעט מקרוב את כדור חזק פנימה. 1:1 ושער בכורה לחלוץ הספרדי בהופעת הבכורה בבלוז.

דקה 21: גול! אי אפשר להסיר את העיניים מהמשחק הזה. הזאר העביר מסירת רוחב לפברגאס, שהקפיץ בנגיעה גאונית לשורלה, שבעט מקרוב פנימה. 1:2 לצ'לסי. איזה שער ענק!

דקה 34: גול! צ'לסי נראית נהדר. איבנוביץ' דחק פנימה כדור קרן שהוגבה לעברו על ידי פברגאס. 1:3 לצ'לסי.

דקה 49: ארטיפיד בעט כדור מצוין מ-18 מטר קו אלכסוני, קורטואה הדף לקרן.

הרכב ברנלי: טום היטון, קירן טריפייר, מייק דאף, ג'ייסון שאקל, בן מי, דין מארני, דייויד ג'ונס, מת'יו טיילור (מייקל קייטלי, 70), סקוט ארפילד, דני אינגס (מרווין סורדל, 83), לוקאס יוטקיוויץ (אשלי בארנס, 70).

הרכב צ'לסי: טיבו קורטואה, ברניסלאב איבנוביץ', גארי קייהיל, ג'ון טרי, ססאר אספיליקואטה, ססק פברגאס, נמנטיה מאטיץ', אנדרה שורלה (וויליאן, 78), אוסקר (ג'ון אובי מיקל, 82), אדן הזאר (דידייה דרוגבה, 84), דייגו קוסטה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תקציר: קריסטל פאלאס - צ'לסי. one
הופעת בכורה מצוינת. פברגאס/one
דידייה דרוגבה שחקן צ'לסי. GettyImages
כמה שאוהדי צ'לסי חיכו לרגע הזה. דרוגבה שוב בכחול/GettyImages
טיבו קורטואה שוער צ'לסי. GettyImages
סיפק משחק טוב בסך הכל. קורטואה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully