וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ההתאחדות תעמיד את לארי קאיודה לדין

18.8.2014 / 21:11

החלוץ, שספג אדום בעקבות נגיחה בליאור לוי, עשוי לספוג הרחקה. אוגודה החל להיבחן. בן שושן ממשיך להתאמן

השופט מנשה משיח שולף כרטיס אדום לשחקן מכבי נתניה לארי קאיודה. ברני ארדוב
צפוי להיענש. קאיודה מורחק/ברני ארדוב

הקשר הניגרי עמנואל אוגודה החל היום (שני) להיבחן בשורות מכבי נתניה. אוגודה חתם בתחילת העונה שעברה במכבי פתח תקוה ולאחר שלא התאקלם בקבוצה, עבר להפועל אשקלון.

הניגרי הגיע לארץ בימים האחרונים במטרה למצוא לעצמו קבוצה והיום כאמור החל להיבחן בקבוצה של יוסי מזרחי. בנתניה הבהירו כי מדובר בשלב הזה רק במבחנים וכי אם השחקן ירשים את הצוות המקצועי, ייתכן שיצורף מאחר שעלויותיו נמוכות מאוד.

בתוך כך, ממשיך עמית בן שושן להתאמן בשורות נתניה בתקווה שיימצא המימון לעמידה בחוזהו והבעלים אלי שגב יוכל להעביר אותו ברשות לבקרת תקציבים. גם עומר פרץ ממשיך להתאמן ומחכה אף הוא להתפתחויות לגביו.

המאמן יוסי מזרחי לא שוחח עם השחקנים על ההפסד 2:0 אתמול להפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו. נראה שהמאמן שומר את דברי התוכחה החריפים לאימון שלפני המשחק מול הפועל תל אביב במחזור הראשון של ליגת העל בסוף השבוע.

כפי שחששו במכבי נתניה, בהתאחדות לכדורגל החליטו היום (שני) להעמיד לדין משמעתי את חלוץ הקבוצה לארי קאיודה, בעקבות הכרטיס האדום שספג אתמול מול הפועל תל אביב (2:0). במחצית השנייה, לאחר שנכנס כמחליף, קאיודה נגח בפניו של מגן הפועל תל אביב ליאור לוי והורחק באדום ישיר על ידי השופט מנשה משיח.

בנתניה העריכו כי זה לא ייגמר בהרחקה ממשחק גביע הטוטו מול הפועל רעננה ואכן השחקן יעמוד לדין משמעתי וצפוי להחמיץ לפחות גם את משחק פתיחת העונה בליגה, מול הפועל תל אביב בשבת הקרובה.

"זה בכלל לא משנה אם קאיודה הגיב להתגרות מצד ליאור לוי או לא. הוא היה צריך לשמור על עצמו ולהימנע מהכרטיס האדום הזה. את הלקח שלו הוא ילמד דרך הכיס", אמר גורם בנתניה.

המאמן יוסי מזרחי אמר אחרי המשחק: "תשאירו לי לטפל בעניינים האלה. אני לא צריך להודיע ולהכריז מה אני אעשה. העבירה של קאיודה חמורה ביותר. הוא יעמוד לוועדת משמעת. הוא עצבני? שישתה מים. אל תדאגו, זה יטופל".

עדכון ראשון: 17:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully