וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נורדיה הוקמה: "הקבוצה שאהדנו בקריסת ערכים"

הקבוצה, שהוקמה על ידי אוהדי בית"ר שמאסו בגזענות, הושקה בטקס חגיגי. איציק אלפסי: "נגשים את ערכי בית"ר המקוריים"

סרגיי טרטיאק, משה בן ארוש, ד"ר איציק אלפסי במסיבת העיתונאים של בית"ר נורדיה. אורן בן חקון, מערכת וואלה! NEWS
יש חיים אחרי בית"ר. סרגיי טרטיאק, משה בן ארוש וד"ר איציק אלפסי במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה! NEWS, אורן בן חקון

בית"ר נורדיה ירושלים מתחילה את דרכה. קבוצת האוהדים של בית"ר ירושלים, שהוקמה על ידי אוהדים שמאסו בגזענות ובאלימות, הושקה היום (שני) בטקס חגיגי במרכז למורשת בגין בירושלים. הקבוצה תשחק בעונה הקרובה בליגה ג'.

איציק אלפסי, יו"ר בית"ר נורדיה ירושלים: "בהקמתה של בית"ר נורדיה ירושלים נשאף להגשים שלוש מטרות. נחזיר את הגאווה לאוהדים. רוצים להגשים את הערכים הבית"ריים המקוריים כפי שהגדר אותם זאב ז'בוטינסקי, ועליהם גאוותנו. שוויון זכויות לכל, בלי קשר למוצא או לדת. יש משהו מאוד עצוב בהורים שלא מוכנים לקחת את הילדים שלהם למשחקים של בית"ר. המטרה היא להקים קבוצת כדורגל נלהבת ומנצחת. העמדנו צוות מקצועי בכיר. הקבוצה אותה אהדנו קרסה בגלל אובדן ערכים. אין בכוחו של האדם לעקור מליבו את התקווה לעתיד טוב יותר".

נריה מאיר, מנכ"ל תנועת בית"ר העולמית: "השאלה לאן אנחנו מובילים - ל'מוות לערבים', או לכבוד ותקווה לחיות ביחד. המיזם הזה ישלב בין הערכים של תנועת בית"ר ובין ערכים ספורטיביים. אנחנו רוצים לבנות חיבור וליצור חיבור ומארג אנושי שיביא בשורה חינוכית".

המאמן סרגיי טרטיאק הוסיף: "אחרי שקיבלתי את ההצעה קיבלתי אותה מיד. התגעגנו לכדורגל עממי ולספורט שלא נוגע בפוליטיקה. בכל חיי התעסקתי רק בספורט ובכדורגל, אני שמח שקיבלתי את האפשרות להוביל את המיזם הזה. כשאני שיחקתי בבית"ר זו הייתה תקופה אחרת, לא היו בכלל תופעות כמו שרואים היום. אנחנו רוצים לשנות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully