וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מחלוקת עם נמני מעכבת את הטרייד

האדומים טוענים שהסוכן מנסה לשפר את תנאיהם של פלאח ואזולאי. רמון נזף בברקוביץ' על האיום לא להתייצב למשחק בשבת

ברני ארדוב

חרף הסיכום בין מכבי חיפה להפועל תל אביב על חזרתו של אוראל דגני לחיפה בתמורה לשלומי אזולאי, סארי פלאח ושחקן נוסף שאמור להגיע בהמשך העונה, במועדון טוענים שכרגע העסקה שוב מתעכבת בגלל סוכן השחקנים, אבי נמני. אחרי שהקבוצות סיכמו על הטרייד המדובר נמני אסר בשלב זה על פלאח ואזולאי להגיע לאימוני הפועל תל אביב עד אשר יחתמו על חוזים עם האדומים. חשוב לציין כי הפועל תל אביב למעשה כבר הגיעה לסיכום עם השניים, אך במועדון האדום טוענים כרגע כי נמני מנסה לשפר תנאי החוזה של השניים ולכן אסר עליהם להתאמן.

בניגוד לטענות המועדון, בסביבת השחקנים נדהמו לשמוע כי קיים הסכם בינם לבין האדומים. גם אזולאי וגם פלאח טענו כי לא קיבלו טיוטת הסכם מהפועל ולכן בשלב זה לא יגיעו לאימוני הקבוצה. עוד נטען מצידם כי ישנם עדיין מספר דברים שלא נסגרו בינם לבין מכבי חיפה, דבר שנוסף שמעכב את העסקה. יתרה מכך, השניים טענו כי הפועל הציעה שיחלו להתאמן ורק בשבוע הבא ישבו עימם על הסכם ויחתמו איתם על חוזה.

נמני עצמו גם הגיב לדברים ואמר: "ברגע שהפועל תשלח טיוטת חוזה והיא תהיה מקובלת על השחקנים נוכל להתקדם. כל הצדדים מעוניינים שהעסקה תצא לפועל, אבל זה לא הגיוני שהם יתחילו להתאמן בהפועל מבלי שהגיע לידנו תנאים כתובים. זה נכון כלפי כל קבוצה. תפקידי לדאוג לשחקנים שאני מייצג בצורה הטובה ביותר בלי שום קשר לזהות הקבוצה. אם התנאים יהיו מקובלים העסקה תצא לפועל בהקדם האפשרי ואם לא, נחפש דרכים אחרות עבור שניהם".

סארי פלאח שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עדיין לא אדום. סארי פלאח/ברני ארדוב

גם במכבי חיפה וגם בהפועל תל אביב מאמינים כי בסך הכל מדובר בעוד מכשול בדרך להשלמת העסקה, אולם האדומים חוששים כי אם נמני יגדיל משמעותית את דרישות השחקנים, העסקה לא תצא לפועל. בנוסף, בקבוצה של אסי דומב כבר בונים על השניים כחלק מהסגל למשחק הראשון בליגה מול מכבי נתניה, ואם הם לא יגיעו לאימון עד מחר נראה כי גם פלאח וגם אזולאי לא יהיו בסגל למשחק.

מעבר לכך, נראה כי פרשת איום אי התצייבות למשחק מול נתניה של איל ברקוביץ', הסתיימה אמש בשיחת נזיפה שערך חיים רמון למנהל המקצועי. אחרי דין ודברים בין רמון למנהלת הליגה בה טען לחוסר ניסיון של ברקוביץ' במעמדים כאלה ואף התנצל על אי ההבנה, האיום על כך שהקבוצה תועמד לדין ירד מהפרק. לאחר מכן רמון ניהל שיחה עם ברקוביץ' עצמו בה הסביר למנהל המקצועי שישנם צינורות מקובלים להעביר חוסר שביעות רצון משעות המשחק ולא לפוצץ דברים כאלה בתקשורת. "זה לא הגיוני להעמיד קבוצה לדין באיום של מיליון שקלים בגלל התבטאות אחת של במקום", אמרו במועדון. "איל הבין שטעה ולהבא דברים כאלה לא יקרו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"איל הבין שטעה ולהבא דברים כאלה לא יקרו". איל ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully