וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיכום: דגני למכבי חיפה, אזולאי ופלאח להפועל תל אביב

העסקה יוצאת לפועל, דומב מרוצה: "שחקנים מצוינים שיעמיקו את הסגל". גוזלן חגג את השער: "לא באתי להחליף את דמארי"

ברני ארדוב

אחרי ימים ארוכים של משא ומתן שכלל עליות וירידות, הושגה הסכמה על עסקת חליפין בין מכבי חיפה להפועל תל אביב: המגן הימני אוראל דגני יעבור למכבי חיפה, והאדומים יקבלו בתמורה את החלוץ שלומי אזולאי ואת הבלם סארי פלאח. עבור דגני בן ה-25 תהיה זו למעשה חזרה למדים הירוקים, שכן הוא הצטרף למכבי חיפה בקיץ 2011 והושאל לשנתיים להפועל תל אביב בעונה שעברה.

הפועל תל אביב דרשה במסגרת העסקה גם את הבלם הצעיר עאיד חבשי, אך הירוקים סירבו לשחרר אותו בשלב זה. בכל מקרה, ייתכן ששחקן שלישי יעשה בהמשך את הדרך מחיפה לתל אביב.

זו העסקה השנייה בין מכבי חיפה להפועל תל אביב במהלך הקיץ הנוכחי: כזכור, שובל גוזלן עבר גם הוא לקבוצה של איל ברקוביץ', שהיה בסכסוך ארוך עם יעקב שחר, ועשה עמו סולחה עם מינויו למנג'ר האדומים.

גוזלן כבש, הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי נתניה

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
חוזר למכבי חיפה. אוראל דגני/קובי אליהו

לאחר הניצחון 0:2 בנתניה, המאמן אסי דומב התייחס לטרייד: "אנחנו שמחים על כל שחקן שמצטרף אלינו. מדובר בשני שחקנים מצוינים וכמאמן אני מאוד שמח שאני יכול להעמיק את הסגל".

על המשחק אמר: "אני כל הזמן חוזר ואומר - המטרה שלי היא להכין את הקבוצה לליגה. היה משחק הרבה יותר טוב מהקודם, אני שמח, אבל שכחנו והפנים לליגה. נכין את השחקנים שוב. הם מכירים את נתניה טוב יותר עכשיו, אבל הליגה זו אופרה אחרת. נבוא מוכנים ונעשה הכול כדי לעבור גם את המשחק בשבת בשלום".

שובל גוזלן התייחס לשער השני שנרשם לזכות ישראל זגורי: "לא חשוב מי הבקיע, העיקר שניצחנו. הרגשתי נגיעה, אבל יכול להיות שזה לא גול שלי. הנענו את הכדור כמו שרצינו, עשינו משחק טוב ולא חשוב של מי הגול. הרגשה כיפית, אני תמיד שמח לעזור ולכבוש שערים. אני רוצה להצליח עם הפועל תל אביב. דמארי? באתי להיות עצמי, לא להחליף אף אחד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יש יותר עומק בסגל. אסי דומב/ברני ארדוב

עדכון ראשון: 14:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully