וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: עידו סטולרו צפוי להמשיך

העולה החדשה רוצה לשמור אצלה את הגארד, שהצטיין בגמר הלאומית אשתקד. הקבוצה קיבלה אישור מהבקרה לשחק בליגת העל

שחקן עירוני נהריה עידו סטולרו. ברני ארדוב
ממשיך בנהריה. סטולרו/ברני ארדוב

עירוני נהריה ממשיכה לעבוד לקראת העונה הקרובה, כאשר רוב שחקני הסגל של רועי חגאי כבר חתומים, ובקרוב צפוי להצטרף אליהם שחקן נוסף. לוואלה! ספורט היום (שני) נודע כי הקלע עידו סטולרו אמור להמשיך עונה נוספת במועדון. התנאים הכספיים של סטולרו טרם סוכמו, אך בקבוצה שוחחו עמו והבהירו לו כי הם מעוניינים שימשיך וקיבלו ממנו תשובה חיובית. בנהריה מאמינים כי סטולרו יסכם את תנאיו בתקופה הקרובה.

סטולרו (26, 1.90) גדל במחלקת הנוער של אליצור נתניה ואף זכה עם הקבוצה באליפות המדינה לנוער. את קריירת הבוגרים שלו פתח בשנתיים בהפועל לב השרון, ולאחר מכן עבר לעונה לצפון ליקנעם/מגידו, כשבכל אחת מהעונות רושם מספרים יפים. בעונת 2010/11 שיחק לראשונה בליגת העל, במדי הפועל חולון. במשך רוב העונה הוא לא קיבל הרבה הזדמנויות, אך ייזכר בזכות 11 נקודות שקלע בניצחון הקבוצה במלחה.

במהלך עונת 2011/12 נפגש לראשונה עם רועי חגאי, שהגיע ליקנעם/מגידו, והמשיך עמו למכבי הוד השרון, שם רשם סטולרו 8.1 נקודות בממוצע למשחק והיה חלק משמעותי מהקבוצה שנעצרה רק בגמר הלאומית. העונה עבר עם חגאי לנהריה, רשם 5.7 נקודות בממוצע למשחק, ובסדרת הגמר נגד הפועל עפולה עלה ל-10.5 נקודות כולל 55 אחוזים מחוץ לקשת.

בסוף השבוע שעבר קיבלה נהריה הודעה מבקרת התקציבים כי היא מאושרת לשחק בליגת העל, לאחר הסאגה שהתפתחה לפני שבועיים, אשר במהלכה היה אי בהירות לגבי עתיד הקבוצה. הסגל של רועי חגאי כולל נכון לעכשיו את הזרים נייט מילר, שממשיך עם הקבוצה לעונה שלישית, ג'וליאן מבונגה וג'יי אר גידנס, והישראלים סיימון פארין, אייל שולמן, רוברט רות'בארט, אופיר הובר וערן אסנטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully