וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ספרדי מקלוז' מועמד להפועל באר שבע

18.8.2014 / 9:08

אייטור מונרוי, ששיחק העונה בליגה האירופית, מצטרף למיטרוביץ' שבמועדון מצפים שיפחית בדרישות השכר. ארבייטמן: "סבלנות, הגולים יגיעו"

one

הפועל באר שבע ממשיכה להתכונן לעונה ואתמול (ראשון) היא סיימה רק ב-1:1 מול הפועל פתח תקוה במסגרת גביע הטוטו, במה שהיה משחקה הראשון למעשה העונה בזירה המקומית, אחרי שלל דחיות בשל המצב הבטחוני. באר שבע הובילה משער של אליניב ברדה, אולם עומרי אלטמן הצעיר איזן עם פנדל ממש בדקה האחרונה.

אחרי התיקו, שהבהיר שוב עד כמה הקבוצה עדיין זקוקה לחיזוק, אחד משחקני באר שבע אמר: "משחקי ההכנה היו טובים, אבל ברגע האמת, רואים שלקבוצה קשה להתמודד בלי שחקן שיחזיק את האמצע, שהיה רך מדי. הקבוצה זקוקה לשחקן שש קלאסי, שיודע לעלות קדימה ובינתיים אין לנו אחד כזה"

כפי שפורסם ביום שישי בוואלה! ספורט, בעיות בבדיקת האקו לב של רומאריו פירס הובילו לשחרורו ולכן במועדון מתמקדים כרגע בשחקנים זרים ובהבאתו של ניקולה מיטרוביץ'. במועדון מצפים שמיטרוביץ' יפחית משמעותית בדרישות השכר שלו, כ-240 אלף יורו לעונה, כדי להגיע לקבוצה. בשלב זה, ההצעה של באר שבע גבוהה משמעותית מההצעה של בית"ר ירושלים. בקרב השחקנים יש עדיין מי שמשוכנע שאלונה ברקת טעתה כאשר לא הביאה את קובי מויאל, גם במחיר גבוה יותר. לבאר שבע מצפה משחק נוסף כבר ביום רביעי, מול מ.ס. אשדוד, כך שרועי גורדנה המורחק ישוב למחזור פתיחת הליגה מול בית"ר ירושלים.

לוואלה! ספורט נודע כי אחד המועמדים ברשימות של המועדון הוא הקשר הספרדי של קלוז', אייטור מונרוי (26). הקשר, שנחשב לשחקן הרכב ופתח העונה בכל המשחקים בליגה ובליגה האירופית, מחזיק בחוזה במועדון, אולם ייתכן שיעזוב בגלל בעיות של תשלומי שכר. מונרוי, שמוכר כשחקן קשוח ודינמי, הגיע לקלוז' בינואר 2014 תמורת 350 אלף יורו ומאז לא הפסיד אף משחק בהרכב, למעט משחקים בהם נעדר בשל הרחקה. בצעירותו היה שייך לאתלטיקו מדריד ואף שיחק בקבוצת המילואים שלה. על פי גורמים במועדון, מונרוי הוא אחד המועמדים לתפקיד וטרם הוגשה הצעה כספית לגביו.

הפועל פתח תקוה: ”תמשיכו להגיד שאנחנו יורדת בטוחה”

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
אולי מול אשדוד ברביעי הוא יכבוש? ארבייטמן/קובי אליהו

מי שעדיין ממתין לשער הבכורה שלו העונה הוא החלוץ שלומי ארבייטמן: "אין ספק שאנחנו מאוכזבים, אבל היה לנו משחק טוב והגענו להזדמנויות. הייתי קרוב לכבוש, אבל לא הלך וזה יבוא עם סבלנות, אני לא בלחץ", אמר החלוץ בסיום, "לא הייתי בישראל ארבע שנים, אבל אני מכיר את הליגה ובכל משחק רוצה להיות חד יותר. נקווה שגם השערים יגיעו בקרוב".

ארבייטמן נשאל על המעמסה שנוצרה עליו בחלק הקדמי, לאחר שעזיבת גליינור פלט הובילה לכך שהוא החלוץ היחיד שמשחק: "פלט שחקן יוצא מהכלל, אבל הוא עזב לבלגיה. גם ברגעים של לחץ, תמיד אתן הכול למען הקבוצה. ברביעי יש משחק נגד אשדוד, נבוא דרוכים ומוכנים". ארבייטמן שיבח גם את הקהל: "קיבלתי צמרמורת, ברור שכולם מחכים למשחק הפתיחה בליגה. הם עודדו אותנו מהרגע הראשון ואנחנו צריכים לגרום להם נחת".

הקבוצה עדיין רוצה לצרף את הבלם אושרי רואש וייתכן שמהלך כזה יקרה בימים הקרובים. העסקה נעצרה בין היתר בשל סירובו של תומר סוויסה לעשות את הדרך ההפוכה. סוויסה מעוניין לעבור לבית"ר ירושלים וכבר שוחח עם אלי טביב בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully