וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: "תמשיכו להגיד שאנחנו יורדת בטוחה"

העולה החדשה חגגה תיקו מחמיא מול באר שבע: "יש כאן קבוצה תוססת ומחויבת". עומרי אלטמן: "הייתה אווירה נהדרת"

one

בזמן שרבים כבר הכתירו את הפועל פתח תקוה כיורדת בטוחה בתום העונה, השחקנים של עידן בר און ממשיכים להפתיע והערב סיימו ב-1:1 מחמיא את המשחק מול הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו. בפתח תקווה סופרים משחקי אימון טובים וגם ניצחון על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר באותו המפעל. "שימשיכו להגיד שאנחנו יורדים בטוחים", אמר גורם במועדון. "זה מתאים לנו. שכולם יהמרו שאין לנו סיכוי ובעזרת השם נפתיע את כולם. יש כאן קבוצה תוססת, בריאה ומחוייבת. יש כאן שילוב בין ותיקים שרוצים עוד להוכיח שיש להם מקום בליגת העל לבין צעירים דינאמיים שנהנים לקבל דקות ולשחק כדורגל אצלנו".

המאמן עידן בראון אמר: "בהתחשב להתפתחות המשחק תיקו היא תוצאה מספקת. לשחק מול הפועל באר שבע בעשרה שחקנים זה לא פשוט. לדעתי, זו קבוצה שתדבר חזק בצמרת העונה. אין מגיע בכדורגל, בסופו של דבר יכולנו גם להכריע את המשחק עם מצב בתוספת הזמן, אבל נישאר עם רגליים על הקרקע ולא נהיה חזירים. אנחנו מתמודדים מול קבוצות עם תקציבים הרבה יותר גבוהים, אבל לנו יש את הערך המוסף וזה הקהל שלנו שראיתם כמה הוא דחף אותנו היום. אנחנו מקבלים המון אנרגיה ממנו. זה סיפוק אדיר לספק את הקהל הזה. אנחנו עוד נחווה רגעי משבר העונה ואני בטוח שהקהל ייתן לנו את הדחיפה. אמרתי לשחקנים בסוף המשחק שהם חבורה של גברים ומגיע להם שאפו גדול".

אלטמן הצטיין, הפועל פתח תקוה סחטה 1:1 מבאר שבע

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. ניב אהרונסון
קיבלו מחמאות מוצדקות. שחקני הפועל פתח תקוה/ניב אהרונסון

בפתח תקווה היו מאוד מרוצים מכך שכבר בהופעתו הראשונה בקבוצה, עמרי אלטמן פרע שטרות ראשונים. אלטמן נכנס כמחליף וכמעט בכל נגיעה בכדור, יצר מצב מסוכן. הוא גם הוכשל ברחבה וכבש את שער השוויון מהנקודה הלבנה. "נהניתי היום מכל דקה על המגרש", אמר אלטמן בסיום. "היתה לי הרגשה פנימית לבחור בהפועל פתח תקווה מבין כל ההצעות שהיו לי ואני מקווה שארגיש בכל משחק כמו שאני מרגיש עכשיו. היתה כאן אווירה נהדרת עם קהל תוסס והיה כדורגל טוב מאוד".

גם במכבי תל אביב שהשאילה את אלטמן להפועל פתח תקווה היו מרוצים נוכח ההופעה שלו הערב. "זו בדיוק הסיבה בגללה אנחנו משאילים שחקנים צעירים", אמר גורם במכבי תל אביב. "עמרי צריך לשחק ואם זה יימשך, הוא יחזור בתום העונה למכבי שחקן הרבה יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
לא משחק גביע הטוטו טיפוסי. לוי/ניב אהרונסון

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי סיכם: "אנחנו בהחלט מאוכזבים. כדורגל זה עניין של מומנטום. אחרי הפנדל גם היה עוד מצב לפתח תקוה ויכולנו להפסיד. בהתחשב בזה שלא שיחקנו הרבה מאוד זמן ראינו דברים יפים מהקבוצה. העובדה ששיחקנו מעט עד עכשיו לא הקלה עלינו ובגלל זה ניסיתי לחלק את הכוחות בין הרבה שחקנים היום. אני חושב שהמשחק היום לא דמה לגביע הטוטו, ראינו קצב טוב, קהל טוב". על הרצון להתחזק בקשר אחורי אמר: "לצערנו רומאריו לא עבר את הבדיקות הרפואיות וזה לא בידנו. אנחנו רוצים עוד עומק. היום נתתי לגל אראל לשחק והוא שיחק מצוין. דברים עוד יכולים להשתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully