וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: קאיודה צפוי לספוג עונש כספי

17.8.2014 / 23:59

הנגיחה בפניו של ליאור לוי אמורה לעלות לו ביוקר. בקבוצה מעידים כי הוא נראה עצבני באימונים. מזרחי: "אל תדאגו, זה יטופל"

one

במכבי נתניה לא יעברו לסדר היום על ההרחקה של לארי קאיודה והחלוץ צפוי לספוג עונש כספי בעקבות ההרחקה שלו מהמשחק נגד הפועל תל אביב (2:0) אחרי הנגיחה בפניו של ליאור לוי. בקבוצה סיפרו אחרי המשחק כי כבר זמן ממושך שקאיודה נראה עצבני באימונים ומרשה לעצמו לבצע תגובות קטנות כלפי שחקנים אחרים. שחקן בקבוצה אמר: "לארי קאיודה הוא באמת בחור טוב, אבל גם הטובים ביותר לפעמים מועדים וזה קורה בעיקר כשמרגישים נוח וטוב מדי".

בנתניה מרגישים שקאיודה יצא קצת מהפוקוס מכיוון שהוא חש שהקבוצה נשענת עליו ושהבעלים אלי שגב בונה על מכירתו בעתיד. המאמן יוסי מזרחי אמר אחרי המשחק: "תשאירו לי לטפל בעניינים האלה. אני לא צריך להודיע ולהכריז מה אני אעשה. העבירה של קאיודה חמורה ביותר. הוא יעמוד לוועדת משמעת. הוא עצבני? שישתה מים. אל תדאגו, זה יטופל".

מכבי נתניה הפסידה 2:0 למכבי נתניה בגביע הטוטו

השופט מנשה משיח שולף כרטיס אדום לשחקן מכבי נתניה לארי קאיודה. ברני ארדוב
"הוא עצבני? שישתה מים". קאיודה אחרי ההרחקה/ברני ארדוב

ההרחקה עלולה לעלות ביוקר לקאיודה ולנתניה מאחר שהוא עשוי להיות מורחק גם ממשחק גביע הטוטו הקרוב וגם ממשחק הליגה בשבת מול הפועל תל אביב. מחר (שני) אמור שגב לקבל החלטה באשר לעמית בן שושן. הבעלים הבטיח לשחקן כי הוא יעשה את מירב המאמצים למצוא את המימון להעברת חוזהו ברשות לבקרת התקציבים. גם עומר פרץ שמתאמן בקבוצה מחכה לתשובות ומקווה שיוחתם.

מזרחי אמר על משחק ההפסד להפועל תל אביב 2:0: "אני יודע מה יש לי ונשחק הרבה יותר טוב בליגה. באנו וניסינו דברים, אבל חבל מאוד ששיחקנו בכל המחצית השנייה עם עשרה שחקנים. אם היינו נשארים עם 11, זה היה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully