וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו הושפלה בבורדו, מארסיי הפסידה למונפלייה

המאמנים הזרים סובלים: ז'ארדים הובס 4:1 בידי בורדו המושלמת, ביילסה נוצח 2:0 בבית. 10 דק' לעטר בהפסד ריימס

מרסלו ביילסה מאמן מארסיי. רויטרס
איזה תסכול. מרסלו ביילסה/רויטרס

פתיחת העונה של מארסיי מתגלה כמאכזבת למדי, וזו של מונאקו פשוט קטסטרופלית. אחרי שאיבדה יתרון 1:3 וסיימה ב-3:3 מול באסטיה במחזור הראשון בצרפת, הקבוצה מהדרום חזרה הביתה לבכורה הרשמית של מרסלו ביילסה לעיני הקהל הביתי, והפסידה 2:0 למונפלייה. הנחמה היחידה של ביילסה מגיעה מכיוונו של לאונרדו ז'ארדים, שהושפל יחד עם מונאקו בידי בורדו המושלמת שניצחה 1:4 והשאירה את סגנית האלופה ללא נקודות. אלירן עטר שיחק 10 דקות כמחליף בהפסד של ריימס 3:1 לסנט אטיין, המושלמת השנייה.

בנג'מין סטמבולי שחקן מונפלייה (מימין) מול ג'יאנלי אימבולה שחקן מארסיי. רויטרס
הפתעה גדולה. בנג'מין סטמבולי מול ג'יאנלי אימבולה/רויטרס

מארסיי - מונפלייה 2:0

איזו אכזבה למרסלו ביילסה. אחרי העימות החריף עם מורגן אמלפיטנו באימון, המאמן הארגנטינאי קיווה לפחות לבכורה מוצלחת בסטאד ולודרום, אבל ההגנה שלו שוב נחשפה במערומיה והפעם גם ההתקפה לא תפקדה. אנתוני מונייה ניסה להגביה בדקה ה-18 והכניע את סטיב מנדנדה. ז'ופרה ז'ורדרן מנע ממארסיי להשוות, ובדקה ה-68 מורגן סנסון הצעיר הכה במתפרצת אחרי אסיסט של מונייה. אגב, בדקה ה-52 אירע מקרה מוזר, כאשר ביילסה נאלץ להחליף את אנדרה איוו בגלל דם על החולצה. למארסיי לא הייתה חולצה נוספת עם שמו של איוו עליה, ודימיטרי פאייה נכנס במקומו. גם הוא וגם מישי בטשואי הבלגי לא הצליחו למנוע את ההפסד הראשון בקדנציה של "אל לוקו". מונפלייה עם ניצחון שני תוך שנתיים בוולודרום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דניאל סובאשיץ' שוער מונאקו (משמאל) סופג כרטיס צהוב. רויטרס
גם השופט לא ממש עזר. רדאמל פלקאו ודניאל סובאשיץ'/רויטרס

בורדו - מונאקו 1:4

ביילסה יכול להתנחם של המאמן הזר החדש השני בליגה, לאונרדו ז'ארדים, גרוע אפילו יותר. אחרי ההפסד הביתי ללוריין, מונאקו יצאה לסטאד שבאן דלמאס, איבדה יתרון ונחלה מפלה כואבת. דימיטאר ברבאטוב שוב פתח במקום רדאמל פלקאו ונגח לרשת תוך כדי כריעה בדקה ה-44, אחרי בישול של ואלר ז'רמן. למרות זאת, המחצית השנייה הייתה כולה של בורדו ודייגו רולאן. האורוגוואי בן ה-21 כבש מקרוב אחרי הכנה של דייגו קונטנטו בדקה ה-48, אמיליאנו סאלה הארגנטינאי חגג שער בכורה בפנדל בדקה ה-61, ואחרי ארבע דקות רולאן השלים צמד מעמדת נבדל כשהמשיך פנימה נגיחה של לודוביק סאנה. ווהבי חאזרי, שסחט את הפנדל הראשון עם התחזות, השיג עוד אחד מפוקפק למדי מול השוער דניאל סובאשיץ' בדקה ה-75 והפעם גם כבש בעצמו את שער הבכורה מאז המעבר מבאסטיה. בורדו של ווילי סניול נותרה מושלמת, בעוד מונאקו עדיין ללא נקודות וספגה בשני המחזורים הראשונים שלושה פנדלים - אחד יותר מבכל העונה הקודמת.

דייגו קונטנטו, ניקולא מוריס בליי שחקני בורדו. רויטרס
בורדו התעללה במונאקו, הוא רשם בישול ראשון. דייגו קונטנטו/רויטרס

סנט אטיין - ריימס 1:3

אחרי התיקו מול פריס סן ז'רמן, ריימס יצאה לעוד משחק קשה והפעם ירדה מנוצחת. שער עצמי של לואיק פראן בדקה ה-27 סידר יתרון לאורחים בדקה ה-27, אבל מקס גראדל איזן בכדור חופשי בדקה ה-60, הרכש קווין מונה פאקה הפך בדקה ה-70 ומבלוט ארדינג השלים בדקה ה-81. סנט אטיין מושלמת עם שש נקודות, ריימס רק עם אחת.

ווילי סניול מאמן בורדו. רויטרס
פתיחת עונה מרשימה בבורדו. ווילי סניול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully