וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן בסיבוב השני אחרי 1:4 על מינסטר

לבנדובסקי בישל לגצה, אבל בעט פנדל עלוב שנעצר בתוספת הזמן. חמישייה לשיפלוק ב-0:9 של הופנהיים, פאדרבורן בחוץ

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
בישול ראשון, אבל פנדל רשלני. רוברט לבנדובסקי/GettyImages

משחקי הסיבוב הראשון בגביע הגרמני נמשכו הערב (ראשון) עם הדאבליסטית באיירן מינכן, שהתאוששה מההפסד לדורטמונד בסופרקאפ וגברה ללא קושי בחוץ 1:4 את מינסטר מהליגה השלישית. רוברט לבנדובסקי, חלוץ הרכש מדורטמונד, בישל בדקה ה-19 לחברו מריו גצה שנגח פנימה, אבל פספס הזדמנות גדולה לשער בכורה עם פנדל עלוב בתוספת הזמן שהשוער המקומי לא התקשה לקלוט. תומאס מולר נעץ את השני בדקה ה-29, דויד אלאבה הפציץ בדקה ה-52 מ-22 מטרים וקלאודיו פיסארו המחליף חגג עם צ'יפ אלגנטי אחרי אסיסט של מולר בדקה ה-73. רוג'ר קרון התכבד בשער הניחומים של מינסטר, עם פנדל בדקה ה-89.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
ניצחון ראשון לעונה החדשה. פפ גווארדיולה/רויטרס

ההצגה האישית הגדולה של היום הייתה שייכת לסוון שיפלוק, שהבקיע חמישייה ב-0:9 המוחץ של הופנהיים על פאלומה מהליגה החמישית. החלוץ בן ה-25 בישל לטאריק אליונוסי (9), ראה את ארמין ביצ'אקצ'יץ' (17) כובש את השני ואז הבקיע חמישה בעצמו (18, 28, 33, 45 ו-53). אדם סולואי (34) ואנתוני מודסט (90) השתתפו גם הם בחגיגה.

ר.ב. לייפציג העשירה והמדוברת, שעלתה העונה לבונדסליגה השנייה, הדיחה את פאדרבורן מהליגה הבכירה עם 1:2 בהארכה. סולימן קוץ' העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-27, אבל אנתוני יונג איזן עבור לייפציג בדקה ה-43 והמחליף קלמנס פנדריך הכריע בדקה ה-109. עוד נציגת בונדסליגה שהודחה היא אוגסבורג, שהפסידה 1:0 במגרשה של מגדבורג מהליגה הרביעית. כריסטיאן בק כבש את שער הניצחון בדקה ה-57.

מי ששרדה דרמה גדולה ונמנעה מהדחה סנסציונית היא ורדר ברמן, שניצחה 2:3 בחוץ את אילרטיסן מהליגה הרביעית. איזט חאירוביץ' כבש בפנדל בדקה הרביעית, אבל המארחת איזנה עם שער של מוריץ נבל בדקה ה-24 וכפתה הארכה. שערים של אסאני לוקימיה (93) וכוכב נבחרת הנוער דאבי זלקה (99) הבטיחו את הניצחון בהארכה, כשמארק האמרלה (102) רק צימק. פרייבורג עברה את איינטרכט טרייר מהליגה הרביעית עם 0:2. יוליאן שוסטר כבש מהנקודה הלבנה (51), קארים גדה הכפיל (68).

גם וולפסבורג עבדה קשה, אבל עלתה לסיבוב השני עם 4:5 בפנדלים על דרמשטאט מהבונדסליגה השנייה. אחרי 0:0 ב-120 דקות, הזאבים דייקו בכל חמש הבעיטות, בעוד מוריס אקסלאגר החמיץ בצד השני.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סוון שיפלוק שחקן הופנהיים. GettyImages
חגג חמש פעמים. סוון שיפלוק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully