וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא הגיעה לפשרה עם דור ג'אן

17.8.2014 / 13:33

החלוץ שמתאמן בנפרד מחבריו לקבוצה טוען שהוא זכאי לשחרור ללא תמורה, קרויף עשוי להעיד שהמועדון בונה עליו לעתיד

one

מכבי תל אביב ודור ג'אן לא מגיעים לפשרה, וההחלטה בעניינו של החלוץ תימסר בקרוב על ידי הבורר עו"ד גבריאל קראוס. כזכור, בוואלה! ספורט פורסם על המחלוקת המשפטית בין השחקן לבין המועדון שבעטייה הוא לא נכלל בסגל הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה. מאז מתאמן ג'אן בנפרד מהקבוצה תחת הסקאוט עמיר תורג'מן יחד עם ניקולה מיטרוביץ' וגונסאלו גרסיה, שאגב קיבל אתמול הודעה מאנורתוזיס על כוונתה לרכוש את כרטיסו ממכבי תל אביב ולהחתימו לשנתיים.

לפני כחודש נפתחה הבוררות בין ג'אן לבין מכבי תל אביב. השחקן טוען כי חתם עוד כשהיה בנוער על חוזה לפיו הוא ישוחרר ללא תמורה אם יעלה לבוגרים ולא יזכה לחוזה חדש. ג'אן טוען כי לקבוצה היה פרק זמן של כמעט שנה להחתים אותו על חוזה בבוגרים, ומאחר שלא עשתה זאת, היא צריכה לשחרר אותו.

במכבי תל אביב טוענים מנגד שהשחקן חתם על חוזה אפס לפני שנה ושהקיץ היה אמור לחתום על חוזה חדש. במהלך הבוררות הציע הבורר עו"ד קראוס מספר אופציות כדי שהצדדים יגיעו לפשרה. אחת ההצעות היתה שהשחקן יחתום כעת על חוזה לשנתיים בהן יושאל לקבוצה אחרת. בסוף התקופה, על פי הפשרה, הוא יהיה אמור לשוב למכבי, ואם גם אז הקבוצה לא תרצה להשאיר אותו בשורותיה, הוא ישוחרר.

ראדי מרוצה מהתמיכה: "אוהבים אותי כאן, אני לא צריך יותר מזה"

צפו בצמד של בדש שנתן למכבי תל אביב 0:2 על רעננה

דור ז'אן מכבי תל אביב מול ברנקו איליץ' הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימצאו פשרה? דור ז'אן/ברני ארדוב

משפחתו של ז'אן המיוצגת על ידי עו"ד אלדד אהרוני לא הסכימה להצעת הפשרה מאחר והשחקן עדיין נשאר רכוש המועדון בשנתיים הקרובות וייתכן שגם מעבר לכך. במשפחה ממשיכים לטעון כי על פי ההסכם הישן שנחתם בין הצדדים כשז'אן עוד שיחק במחלקת הנוער, מכבי מחוייבת לשחררו ללא תמורה אם היא לא רוצה בו ולדברי המשפחה, ברגע שמכבי לא החתימה אותו על חוזה עד כה, זה סימן שהיא לא בונה עליו.

מחר בבוקר יתקיים דיון נוסף בין הצדדים במשרדו של עו"ד קראוס, כאשר ייתכן שאליו גם יגיע המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף שאמור להעיד כי המועדון יכול לצאת נשכר בעתיד מז'אן ולכן הוא לא יכול לוותר עליו ללא תמורה. כזכור, בשלהי העונה שעברה שותף החלוץ לא מעט במשחקי הקבוצה הבוגרת כמחליף תחת פאולו סוזה והיה נדמה שהוא ימשיך בקו העליה לעונה הזו, אבל בשלב הזה אין סימן שהצדדים בדרך להבנות ולעמק השווה.

במכבי תל אביב קיימו הבוקר אימון קל לאחר המשחק אמש מול הפועל רעננה. מחר יזכו השחקנים למנוחה וביום שלישי בצהריים ימריאו ליוון לקראת המשחק מול אסטרס טריפוליס בפלייאוף הליגה האירופית ביום חמישי בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully