וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: פדרר בגמר, איבנוביץ' העיפה את שראפובה

השוויצרי דרס 2:6, 3:6 את ראוניץ' ויפגוש את פרר. הסרבית הרשימה עם 2:6, 7:5, 5:7 ותחכה לסרינה שרוצה זכייה ראשונה

טורניר סינסינטי היוקרתי נמשך הלילה (בין שבת לראשון) עם שלב חצאי הגמר. רוג'ר פדרר המשיך בכושר המצוין שלו כששעט לגמר עם 2:6, 3:6 חלק על מילוש ראוניץ', ויפגוש שם את דויד פרר, שטייל גם הוא עם 3:6, 2:6 על ז'וליאן בנטו. הגמר בין שני הטניסאים הוותיקים ייערך כבר הערב (23:00, ספורט 1), כשהמאזן בין השניים חד צדדי לחלוטין - 0:15 לטובת השוויצרי.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
גמר שמיני העונה. רוג'ר פדרר/GettyImages

פדרר, שחגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-33, דהר לגמר שמיני העונה (המאזן שלו עד כה: 5:2), ורביעי ברציפות, כששלט לגמרי במפגש מול הקנדי המוכשר (5 בטורניר). השוויצרי הגיש נהדר במערכה הראשונה בה ניצח בקלות 2:6, ובמערכה השנייה שני השחקנים שמרו על הגשותיהם עד שביתרון 3:4 פדרר חזר מפיגור 40:0 בדרך לשבירה הקריטית שסגרה את הסיפור בדרך לניצחון בתוך שעה ו-8 דקות בלבד.

פרר ה-32 הביס את בנטו (41 בעולם) בתוך שעה ועוד 11 דקות. פרר שיפר את ההישג שרשם בשנה שעברה בסינסי, אז הפסיד בשמינית הגמר 6:2, 6:4 לדימיטרי טורסנוב. המשחק בין פרר לבנטו נפתח בצורה צמודה בסך הכל כששני הטניסאים שומרים על ההגשות שלהם בשישה המשחקונים האחרונים. בשלב הזה הצליח פרר לשבור, במשחקון השביעי והקריטי, כדי לעלות ל-3:4. פרו הצליח לשמור על ההגשה שלו ולהשיג שבירה נוספת בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה. המערכה השנייה הייתה הרבה פחות שקולה, כשפרר משיג שבירה במצב של 1:2 כדי לעלות ל-1:3 ו-1:4. במשחקון האחרון של המשחק הוא שוב שבר וסגר עניין עם 3:6, 2:6.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
תתנחם בזכייה אחרי הפספוס בשנה שעברה? סרינה וויליאמס/רויטרס

בטורניר הנשים המקביל, סרינה וויליאמס העפילה לגמר אחרי שגברה 6:2, 2:6, 4:6 על קרוליין ווזניאקי. וויליאמס, שמעולם לא זכתה בטורניר סינסינטי, תוכל לקבל את ההזדמנות לעשות זאת בגמר מול אנה איבנוביץ', שהרשימה עם ניצחון דרמטי 2:6, 7:5, 5:7 על מריה שראפובה. כזכור, בשנה שעברה וויליאמס הגיעה לגמר ונכנעה לויקטוריה אזרנקה.

המשחק בין וויליאמס לווזניאקי היה המפגש התשיעי ביניהן כאשר רק השנה האמריקאית חגגה ניצחון ברבע הגמר במונטיריאול, וכעת היא צירפה לעצמה ניצחון שמיני. שלוש שבירות לטובת הדנית במערכה הראשונה סידרו לה יתרון משמעותי שרק הלך וצמח בדרך ל-2:6 קליל. המערכה השנייה הייתה חד צדדית, רק לכיוון ההפוך כאשר הפעם וויליאמס השיגה שלוש שבירות וניצחה 2:6. במערכה המכרעת קיבלנו חמש שבירות רצופות, בהן שלוש של האמיקאית שעלתה ל-2:3. ווזניאקי נכנעה גם במשחקון השביעי, ולמרות שהחזירה בשבירה מיד לאחר מכן, היא נוצחה 6:4.

המשחק הדרמטי של היום באוהיו היה בין איבנוביץ' (9) לשראפובה (5), שערך שתיים ו-46 דקות. הסרבית נראתה בדרך לניצחון קליל כשלקחה את המערכה הראשונה 2:6 והוליכה 0:4 במערכה השנייה, אבל שראפובה הרימה את עצמה מהקרשים, התקמבקה בדרך ל-5:7 במערכה והמשיכה במומנטום אל תוך המערכה השלישית בה הובילה 2:4. איבנוביץ' חזרה לחיים עם שבירה משלה, הרוסיה הגיבה עם עוד שבירה והגישה לניצחון במשחק ביתרון 4:5, אבל שתי שגיאות כפולות רצופות עלו לה ביוקר, ואיבנוביץ' הסתערה על ההזדמנות בדרך לניצחון 5:7 במערכה והשיגה את הכרטיס המיוחל לגמר.

אנה איבנוביץ' טניסאית סרבית. GettyImages
משחק דרמטי במיוחד. אנה איבנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully