וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה-אשדוד: אבו זייד מורחק, אזורוב על הספסל

מאמן המלאבסים, בן שמעון: "רוצה לראות קבוצה שמיישמת השיטה שלי" (א', 17:30). חשש מהיעדרות ממושכת של אמיר בן שמעון

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה עם עוזרו ייטב לוזון. ברני ארדוב
מחכה כבר לבכורה. בן שמעון עם לוזון/ברני ארדוב

לאחר שלא שובצה למחזור הראשון של גביע הטוטו, מכבי פתח תקוה תערוך מחר (ראשון, 17:30, אין שידור) את הופעת הבכורה שלה במשחק רשמי העונה, כשתארח את מ.ס אשדוד במסגרת גביע הטוטו. הקבוצה של רן בן שמעון התחזקה במהלך השבוע בחלוץ הבולגרי קוסטדין אזורוב ובלא מעט שחקני מפתח – הבלם דניאל דימוב, המגן דדי בן דיין, הקשרים בריאן חרסיסיץ', חסן אבו זייד, בן בן יאיר וניקולס פלצ'וק, והחלוצים עידן שמש ואזורוב. אבו זייד שמורחק משני משחקים בתחילת העונה לא יהיה בסגל, אבל שאר חבריו יחד עם מאמן חדש על הקווים, רן בן שמעון, יערכו בכורה.

ההרכב הראשון של בן שמעון כולל כמובן את השוער הראשון צחי גיגי, את הרצג ודימוב כבלמים, כשפסר ובן דיין יתופקדו בצד שמאל. פלצ'וק יתופקד בכנף כשגם יובל יעקובוביץ' יפתח. לקישור יצטרפו עוד שלושה – בריאן חרסיסיץ', מרואן קבהא וגידי קניוק, שיקבל יותר חופש בחלק ההתקפי. רועי דיין שפצוע ומורחק יישב ביציע. גיא מלמד ישחק כחלוץ בודד. על הספסל ימתינו גם דור אלו, חגי גולדנברג ושמש.

בן שמעון ערך על הלוח היכרות עם שחקני אשדוד. באסיפה הוא הציג את כל שחקני הרכש של היריבה והסביר מהיכן הגיע ומה העמדה בה הוא משחק. "התוצאה חשובה לי פחות מהדרך שבה נשחק", הבהיר לשחקנים. "אני רוצה לראות קבוצה שמיישמת את השיטה שלי ואת הדברים שאני מבקש".

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, איבן הרצג, דניאל דימוב, נאור פסר, דדי בן דיין, ניקולס פלצ'וק, יובל יעקובוביץ', בריאן חרסיסיץ', מרואן קבהא, גידי קניוק, גיא מלמד.

אמיר בן שמעון שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
מקווים שמדובר רק בקרע של הרצועה הצידית בברך. אמיר בן שמעון/מגד גוזני

דאגה רבה במ.ס. אשדוד מתוצאות הפציעה של אמיר בן שמעון עליהן דווח אתמול בוואלה! ספורט. הצוות המקצועי במועדון מחזיק אצבעות לכך שמדובר רק בקרע של הרצועה הצדית בברך ולא בקרע של הרצועה הצולבת. המאמן ניר קלינגר אמר אתמול: "אני מעריך שרק ביום שני נהיה חכמים יותר אחרי שהבצקת תרד וניתן יהיה לראות בבירור את הצילום, אבל בכל מקרה מדובר בפציעה לא קלה אם כי אמיר הוא בחור מאוד חזק וספורטאי למופת ואני משוכנע שהוא ייצא מזה". כזכור, ההערכות מדברות על כך שייקחו לפחות שמונה שבועות עד שבן שמעון ישוב למגרשים וזאת במידה שמדובר רק בקרע של הרצועה הצידית. קרע של הצולבת תביא להיעדרות הרבה יותר ממושכת.

ג'ואון אושאניווה יחליף את בן שמעון בהרכב במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה. קלינגר גם יעדיף לתת לגדי קינדה לפתוח על הספסל אחרי שהקשר פתח בהרכב הנבחרת הצעירה מול מקדוניה ביום רביעי שעבר. מיכאל אוחנה אמור לפתוח בקישור במקום קינדה לצד רועי בקל ואלכסנדר דוידוב. יא יא פטי ואמיר מרציאנו שהיו פצועים בשבוע שעבר חזרו לאימונים מלאים ויפתחו במשחק הרשמי הראשון של העונה מבחינת אשדוד.

הרכב משוער, מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד, יא יא פטי, גל בראל, ג'ואון אושאניווה, מיכאל סירושטן, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, מיכאל אוחנה, מוראד אבו ענזה, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully