וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה-באר שבע: משחק ראשון בישראל לאלישע לוי

אחרי הדחיות באר שבע תפתח את גביע הטוטו, דוידזאדה: "התגעגעתי". המלאבסים מצפים לטפסי השחרור של אלטמן ופרץ

עמרי אלטמן שחקן נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
יוכל להשתלב? עמרי אלטמן/קובי אליהו

בהפועל פתח תקווה ימתינו הבוקר (ראשון) לטפסי ההשאלה של ריף פרץ ועמרי אלטמן כדי שניתן יהיה לשתף אותם במשחק מול הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו. מכבי תל אביב עדיין לא חתמה על הטפסים של השניים, ולמרות שהם התאמנו ותורגלו לסירוגין בהרכב, רק בשעות הצהריים יידעו בקבוצה אם ניתן יהיה לשתפם. בהפועל פתח תקוה טענו כי אין סיבה מיוחדת בגללה מכבי תל אביב טרם חתמה על הטפסים וכי מדובר רק בהליך טכני.

שחר הירש, שהיה מאוכזב מאוד מכך שלא פתח במשחק הנבחרת הצעירה בשבוע שעבר במקדוניה, יפתח הערב לראשונה בהרכב הקבוצה במשחק רשמי. גם הבלם הגאורגי אקקי חובוטיה אמור לפתוח בהרכב לצד אורי פסו או ריף פרץ במידה שהאחרון יוכל לשחק.

גיא דיין השומר שבת ביקש לא להתאמן אתמול באימון המסכם שנערך בטרם יציאת השבת ולא ברור עדיין אם יפתח או שישולב בהמשך. ליאור אסולין חש קצת לא בטוב והוא בספק למשחק.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, אקקי חובוטיה, אורי פסו (ריף פרץ), עמירן שקלים, מייקל טוקורה, גיא דיין (איתי אלקסלסי), מירקו אורמוש, דור כוכב, דור חוגי, שחר הירש.

רומאריו פירס שחקן פטרולול. GettyImages
לא לוקחים סיכונים. פירס/GettyImages

שלוש פעמים נדחה עד כה משחק הפתיחה של הפועל באר שבע, ומחר בערב (ראשון, 21:00) היא ככל הנראה תערוך סוף סוף משחק רשמי במשחק חוץ מול הפועל פתח תקוה. אלישע לוי יעלה עם ההרכב החזק שלו, שהיה אמור לפתוח במשחק שנדחה באמצע השבוע, וזה אומר שמאור מליקסון, אליניב ברדה, מאור בוזגלו ושלומי ארבייטמן יפתחו יחד בחלק ההתקפי.

מי שלא יצטרף לקבוצה הוא כמובן הקשר הברזילאי רומאריו פירס. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שחקנה של הפועל באר שבע נכשל בבדיקות האקו לב שערך, ולכן שוחרר מהקבוצה לאחר שכבר סיכם לארבע שנים. "מאז מותו של השחקן הזמבי צ'סוואה אנסופווה, בבאר שבע מחמירים בבדיקות הרפואיות ובצדק", אמר מקורב למשא ומתן. גורם במועדון הוסיף: "אין מקום ששחקן שלא עבר בדיקת אקו לב ישחק כדורגל, לפחות לא אצלנו. אין מקום לקחת סיכון. ברור שאף אחד לא רוצה מקרה מוות נוסף כמו שקרה בעבר".

"דחיית המשחקים משפיעה על ההכנות שלנו, אבל פיקוד העורף הוא זה שמחליט. החיים של האזרחים חשובים יותר מאשר כדורגל. נקווה שנמשיך לשחק בלי הפסקות", אמר אופיר דוידזאדה לקראת המשחק. "שמונה חודשים לא שיחקתי כדורגל ועכשיו אני מתרגש. הפציעה הזאת היוותה תמרור אזהרה. התגעגעתי".

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, אור חביביאן (גל אראל), רועי גורדנה, מאור מליקסון, אליניב ברדה, מאור בוזגלו, שלומי ארבייטמן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

עדכון ראשון: 16.8, 21:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully